Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شبکه «الجزیره»، بعدازظهر امروز (پنجشنبه)، به نقل از یک منبع ایرانی ادعا کرد که تهران به‌واسطه یک کشور پیام هشداری برای تل‌آویو ارسال کرده است.

 این شبکه به نقل از منبع یادشده ادعا کرد که تهران برای به‌واسطه یک کشور اروپایی تصاویر و نقشه‌های انبار تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی را برای تل‌آویو ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای این منبع که اشاره‌ای نیز به نام او نشده، «اکثر تصاویر زمینی بوده‌اند و نه ماهواره‌ای و بر روی دیوارهای سایت‌های تسلیحاتی اسرائیل علامت قرمز قرار داده شده است».

این منبع در ادامه ادعای خود اضافه کرد: «تهران تأکید کرده است که اگر اسرائیل تصمیم جنگ‌افروزی با ایران را داشته باشد، این انبارها و تأسیسات هدف ایران خواهند بود».

وی همچنین مدعی شد: «اسرائیل پیشتر محل انبارها راهبردی خود را تغییر داد؛ [اما] این فایل شامل محل انبارهای جدید است».

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که صفحه توئیتری «اینتل اسکای» فعال در زمینه تحلیل خطرات و ریسک‌های بین‌المللی، ردیابی پروازهای جهانی و اخبار ویژه بحران‌ها نیز اخیرا خبر داد که ایران طی پیامی باواسطه به رژیم صهیونیستی درباره بانک اهداف این رژیم که می‌تواند هدف قرار گرفته شود، هشدار داده است.

پیش از انتشار این گزارش،  آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران در جریان سخنرانی در مراسم روز ارتش با هشدار درباره تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه، تاکید کرد: «رژیم صهیونیستی بداند کوچک‌ترین تحرک آنها از نیروهای مسلح ما مخفی نیست و اگر کوچک‌ترین حرکتی از سوی آنها رخ دهد، مقصد نیروهای مسلح ما، مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود و قدرت نیروهای مسلح ما آنها را آرام نمی‌گذارد».

کد خبر 671473 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل خبر ویژه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در محله النصر واقع در رفح دست کم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند تن دیگر زخمی شدند.

شبکه الجزیره نیز از وقوع ۲ حمله هوایی علیه منطقه‌های الزوایده و المغراقه واقع در مرکز نوار غزه خبر داد.

طی بامداد امروز جنوب لبنان نیز شاهد حمله‌های شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بود.

شبکه الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان شش مرتبه هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو منطقه «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت بمباران کردند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، منطقه‌های غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان و شلیک دست کم ۳۰ موشک از سمت جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

کد خبر 6090524

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات