Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:43:13 GMT

چاپ پرچم به چه میزان در تبلیغات ما موثر ست؟

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۷۰۱

چاپ پرچم به چه میزان در تبلیغات ما موثر ست؟

اگر می خواهید که در یک خیابان شلوغ همه توجهات به برند و یا شرکت شما جذب گردد و یا در یک نمایشگاه تجاری بزرگ از دیگر رقبا متمایز شوید چاپ کردن پرچم یک روش ثابت شده و مطمئن برای تبلیغ کردن می باشد. - اخبار بازار -

به گزارش گروه بازار خبرگزاری تسنیم،  با چاپ پرچم سفارشی بازاریابی خود را به سبک نوین انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواهید که در یک خیابان شلوغ همه توجهات به برند و یا شرکت شما جذب گردد و یا در یک نمایشگاه تجاری بزرگ از دیگر رقبا متمایز شوید چاپ کردن پرچم یک روش ثابت شده و مطمئن برای تبلیغ کردن می باشد. هنگامی که طرح مورد علاقه خود را برای چاپ کردن بر روی پرچم انتخاب کردید گروه تولیدی ما جزئیات سفارش شما را دریافت کرده و سپس پرچم شما را به صورت حرفه ‌ای طراحی و چاپ خواهد کرد. وبسایت دنیای پرچم (donyayeparcham.com  ) همواره مشغول به فعالیت در زمینه طراحی و چاپ پرچم رومیزی، تشریفات، ساحلی و... طی سالیان متوالی است.

انواع روش چاپ پرچم

روش سیلک اسکرین

برای چاک کردن پرچم با استفاده از این روش از دستگاه های مخصوصی که به صورت خودکار و با فرمت بزرگ کار می کنند استفاده می نمایند. دقت و سرعت از ویژگی های بارز این روش می باشد. اما از آنجایی که فرآیند راه‌ اندازی با این دستگاه بسیار طولانی می باشد باید سفارش دریافتی برای چاپ به اندازه حداقل 10 پرچم باشد. در این مرحله از فرآیند چاپ، پرچم ها را در معرض حرارت قرار می دهند تا علاوه بر آن که تصاویر جلوه بهتری داشته باشند جوهر پرچم ها تثبیت شود تا در برابر آب و هوا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

چاپ دیجیتال

با استفاده از این روش ( Digital Printing )چاپ طرح انتخابی شما به صورت دیجیتال با استفاده از چاپگر جوهر افشان بزرگ بر روی پرچم مورد نظر چاپ می گردد. از مزیت های بسیار مهم این روش چاپی مربوط به این نکته است که برخلاف روش سیلک اسکرین در اینجا محدودیتی برای تعداد سفارش وجود ندارد و شما می توانید حتی 1 پرچم سفارش دهید. چون دستگاه های دیجیتالی می توانند جزئیات و عکس ها را با دقت بیشتری چاپ کنند پس گزینه های بیشتری برای طراحی پرچم انتخابی وجود دارد. پس از آن که پرچم ها از مرحله چاپ خارج شوند آن ها را از آب سرد به آب گرم می فرستند و سپس خشک می نمایند.

  

چاپ سابلیمیشن رنگ

در این مدل چاپ پرچم طرح مورد نظر را در واقع با استفاده از فرآیند تصعید رنگ چاپ می‌کنند که یکی از بهترین روش ها در سراسر دنیا است. در مرحله اول ابتدا طرح مورد نظر شما بر روی کاغذ ترانسفر و با تصویری معکوس چاپ می گردد. سپس در مرحله بعد تصویر منتخب را با پرس حرارتی بر روی پارچه پلی استر در دمای 375 درجه فارنهایت چاپ می‌کنند. در نهایت پارچه ای که هم تحت دمای بالا و فشار بالایی می‌باشد گرم شده و رنگ های منتخب به گاز تبدیل می گردند که این گازها در عمق پارچه نفوذ کرده و جامد می شوند. پس طرح به صورت دائمی بر روی پارچه ثبت شده ک این نکته باعث می شود تا بدون هیچ نگرانی این پرچم را بار ها مورد شستشو قرار داد.

 

چاپ پرچم به چه میزانی بر روی تبلیغات ما تاثیر گذار است؟

 

از قدیمی ترین راه هایی که شما می توانید برای معرفی کردن محصولات و خدماتی که ارائه می دهید از آن استفاده کنید استفاده از پرچم های تبلیغاتی می باشد. این پرچم ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها با توجه به کارایی و کاربردی که دارد نتایج مختلفی را ارائه می کند. به عنوان مثال چاپ پرچم رومیزی و قرار دادن آن بر روی میز کاری شما علاوه بر آن که دکوراسیون اتاق شما را زیبا تر خواهد کرد بلکه وجهه کاری شما را نیز بالا می برد و می تواند بر روی نظر مراجعینی که با آن ها سر و کار دارید تاثیر بسیار زیادی را بگذارد.

برای تاثیر بیشتر تبلیغات چه پرچمی را انتخاب کنم؟

پرچم رومیزی

از روش های بسیار موثر و حرفه ‌ای برای تاثیرگذاری بیشتر در یک فضای کوچک چاپ پرچم رومیزی می باشد. ابعاد این پرچم ها کوچک می باشد که خوب باعث می ‌شود تا بتوان آن ها را در هر مکانی استفاده کرد. انتخابی ایده آل برای تبلیغاتی منحصر به فرد و چشم نواز بر روی میزهای کنفرانس، نمایشگاه های تجاری، میزهای پذیرش اداری، دفاتر فروش، قرار دادن بر روی کانتر فروشگاه و ارائه پیشخوان در فروشگاه است. این پرچم ها را معمولاً با استفاده از پایه سنگی و یا پایه استیل به منظور جلب اعتماد بیشتر افراد و نمایش برند شرکت به کار می برند.

پرچم تشریفات

 

پرچم های تشریفات را معمولاً با قدی بیشتر از 2 متر و پایه چدنی طراحی و چاپ می کنند. در محیط شرکت که محل رفت و آمد افراد می باشد و یا در نمایشگاه های مختلف که قرار است در آنها به معرفی خود بپردازید پرچم های تشریفات بهترین کمک برای شما می باشند. پرچم های تشریفات دارای دو مدل پرچم ساتن و پرچم لمینت هستند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. ساتن مات آمریکایی یکی از پارچه هایی می باشد که چاپ طرح و لوگو شرکت بر روی آن یک جلوه زیبایی را ارائه می‌کند. در اجلاس ‌های ملی که کشورهای مختلف در آن شرکت می‌کنند شاهد وجود پرچم کشور های حاضر می باشیم پرچم های تشریفاتی که در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند پرچم تشریفات لمینت می باشد. دلیل خوش فرم بودن این پرچم مربوط به ورق لمینتی می باشد که در پشت آن قرار می گیرد و یک نمای فوق العاده را ایجاد می کند.

نکات مهم برای چاپ پرچم

طراحی لوگو، برند و آرم هر کمپانی باید خاص و مناسب به فرد باشد.همانگونه که پرچم هر کشوری برای مردمان آن قابل احترام می باشد و به آنها هویت می دهد پرچمی که برای یک شرکت طراحی و چاپ می گردد نیز باید بتواند باعث هویت بخشی به کارکنان آن شود.پرچم مورد نظر باید بتواند باعث ارتقاء کسب و کار و برند سازی سازمان مورد نظر گردد.پرچم از کیفیت مطلوب و ابعاد مناسبی برخوردار باشد.جنس پارچه استفاده شده برای چاپ پرچم باید مرغوب باشد تا بتواند مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل خارجی مانند گرد و غبار شستشو و... داشته باشد.

پرچم یک ابزار قدرتمند برای معرفی خود به دیگران

امروزه با توجه به زیاد شدن تعداد نمایشگاه ها در سراسر دنیا که یک موقعیت عالی برای معرفی شرکت های کوچک و بزرگ می باشد یکی از شیوه های محبوب تبلیغاتی که بسیار موثر واقع می‌شود چاپ پرچم تبلیغاتی در انواع مختلف است. هر برند و یا لوگویی که شما از آن به عنوان یک نماد برای کمپانی خود استفاده می کنید داستانی دارد. چاپ پرچم تشریفات و رومیزی این موقعیت را برای شما به وجود می آورد تا در برابر کسانی که به محل کار شما رفت و آمد دارند داستان مسیر کسب و موفقیت خود را با استفاده از این ابزار زیبا تعریف کنید.

چاپ انواع پرچم های تبلیغاتی

مجموعه تولیدی دنیای پرچم با داشتن یک تیم حرفه‌ای و کاربلد در زمینه طراحی گرافیک و چاپ پرچم فعالیت می کند. استفاده از مواد مرغوب و دستگاه های چاپ با کیفیت از ویژگی های بارز این مجموعه می باشد. عوامل محیطی مانند گرد و غبار به مرور زمان می تواند بر روی طرح و رنگ پرچم اثر بگذارد. اما از آنجایی که شرکت ما همواره سعی در ارتقای کیفیت و بهبود تولیدات خود دارد با بهره گیری از بهترین پارچه ها برای ارائه محصولات کیفیت آنها را تضمین می کند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرچم های تشریفات پرچم رومیزی طراحی و چاپ برای چاپ چاپ پرچم مورد نظر پرچم ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر

پزشکان امیدوارند این ربات در تشخیص ایمن و دقیق تر سرطان ریه موثر باشد.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، پزشکان بر این باورند که تشخیص زودهنگام در حفظ زندگی مبتلایان به سرطان موثر است.

براساس گزارش موسسه ملی سرطان سالانه 125 هزار نفر در آمریکا به خاطر سرطان ریه جان خود را از دست می‌دهند.

این ریز روبات که از دستگاه‌های فعلی دقیق‌تر و ظریف تر است قادر به حرکت در محدوده گسترده تری از ریه و تشخیص غده و زائده های ریزتر و مشکوکتری است.

جزئیات بیشتر در باره نحوه کار و عملکرد این ربات را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهی برای تشخیص زودهنگام سرطان ریه روش درمانی جدید برای سرطان ریه ۷ علامت ابتلا به سرطان ریه

دیگر خبرها

  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • (ویدئو) این ربات سرطان ریه را تشخیص می‌دهد
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر
  • راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)