Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمدآیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران در حاشیه بازدید از بافت‌های فرسوده و عرصه‌های رها شده در ناحیه سه این منطقه که با همراهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، شهردار منطقه ۱۹ و مدیران شهری این منطقه انجام شد، قول مساعدت در تأمین اعتبار بخشی از زیر ساخت‌های ناحیه سه و تسریع در روند تصویب طرح بازآفرینی این ناحیه در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ نیز در این بازدید به تصویب طرح بازآفرینی ناحیه ۳ این منطقه در نشست اعضای کارگروه فنی کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران اشاره کرد و خواستار حمایت وزارت راه و شهرسازی از این طرح شد.

او ادامه داد: این طرح در راستای ارتقای سرزندگی، محرک توسعه در منطقه، بهره‌گیری از این فرصت، تامین خدمات برای شهروندان و نیز جلوگیری از روند گسترش سکونت‌گاه‌های غیررسمی، تفکیک غیر مجاز ،تصرفات غیرقانونی و حل مشکلات محلات ناحیه ۳ به‌ ویژه محله نعمت آباد و شهید کاظمی است.

هدایت با بیان اینکه حدود ۴۵ هکتار بافت فرسوده در  ناحیه ۳  قرار دارد، تصریح کرد: این طرح با رویکرد بازآفرینی، تهیه مسکن مناسب جهت اقشار آسیب پذیر جامعه و همچنین نوسازی بافت‌های فرسوده ناحیه مد نظر قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۹ ساختار نامنسجم بافت مسکونی، توزیع نامتناسب خدمات، ساخت و ساز غیر مجاز، سکونتگاه‌های غیر رسمی، آشفتگی های بصری، آلودگی زیست محیطی،مکان‌های بی دفاع شهری و... را از جمله مواردی برشمرد که در طرح بازنگری این محدوده مورد تحلیل قرار گرفته‌اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از بافت فرسوده در محله نعمت آباد، کوره های آجر پزی، عرصه‌های رها شده و خلازیر بازدید کرد.

براساس این گزارش تسریع درسیاست‌های تشویقی و مساعدت درساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم برخوردار، تسریع در سیاست‌های توسعه زیر ساخت‌ها و ساخت سرانه‌های خدماتی مورد نیاز در این محدوده از مسائل مورد بررسی در این بازدید بود.

کد خبر 671479 برچسب‌ها بافت‌ فرسوده وزارت راه و شهرسازی شهردارى تهران منطقه ۱۹

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بافت فرسوده وزارت راه و شهرسازی شهردارى تهران منطقه ۱۹ راه و شهرسازی منطقه ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید