Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@03:39:01 GMT

اولین تصاویر واقعی گوشی پرچمدار موتورولا اج ۳۰

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۴۴۱۵

اولین تصاویر واقعی گوشی پرچمدار موتورولا اج ۳۰

فرارو- درباره موتورولا اج ۳۰ اخبار و شایعات فراوانی منتشر شده و اکنون با انتشار تصاویر زنده از این دستگاه، طراحی و برخی از مشخصات این گوشی آشکار شده است.


به گزارش فرارو، گوشی هوشمند بعدی موتورولا که وارد بازار خواهد شد، موتورولا اج ۳۰ خواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست، این مدل یک نسخه پایین‌تر از اج ۳۰ پرو خواهد بود که چند ماه پیش به بازار عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بار شاهد انتشار رندر‌های دستگاه بودیم و اکنون تصاویر واقعی از این گوشی در اینترنت منتشر شده است.


تصاویر زنده گوشی پشت و جلوی دستگاه را نشان می‌دهد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش با سوراخ پانچ و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز است. در پنل پشتی، یک سیستم دوربین سه گانه در بالا سمت چپ، مارک موتورولا در پایین قاب و لوگوی برند در مرکز قرار دارند. چنان که می‌بینید طراحی این گوشی تا حدودی شبیه به Edge 30 Pro است.


پیش از این نیز، مشخصات این گوشی به صورت آنلاین فاش شده بود. گفته می‌شود موتورولا اج ۳۰ با صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی P-OLED عرضه می‌شود. این نمایشگر یک پنل با سوراخ پانچ و وضوح +Full-HD خواهد بود. این گوشی دارای یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز کمکی عمق ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی خواهد بود. در پنل جلویی نیز یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی قرار خواهد داشت.

انتظار می‌رود این دستگاه با تراشه +Qualcomm Snapdragon 778G همراه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شود. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۴۰۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی تأمین می‌شود. در نهایت باید اضافه کنیم که این گوشی روی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ که با MYUX سفارشی شده است، اجرا می‌شود.

اکنون که طراحی و ویژگی‌های این گوشی مشخص شده است، تنها مطلبی که از قلم افتاده است، قیمت این دستگاه می‌باشد. برای فهمیدن قیمت، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر صبر کنیم. یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار evleaks، پیش بینی کرده این دستگاه در ماه اوت عرضه خواهد شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: یک لنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)
  • ببینید | دالتون‌های واقعی