Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صلاح معتقد است وقتی بخواهد لیورپول را ترک کند، لحظات بسیار غمگینی را تجربه خواهد کرد.

محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول در تابستان 2023 بازیکن آزاد خواهد بود و هنوز قراردادش با لیورپول را تمدید نکرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، محمد صلاح در مصاحبه با مجله FourFourTwo در مورد آینده اش در باشگاه لیورپول و تمدید قراردادش با این باشگاه صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صلاح که تا تابستان 2023 با لیورپول قرارداد دارد، هنوز در مورد آینده اش تصمیم قطعی نگرفته است. لیورپول و یورگن کلوپ امیدوارند صلاح در این تیم بماند اما هنوز توافقی حاصل نشده است. این مهاجم مصری در مورد آینده اش گفت:

فکر می کنم هواداران می دانند من چه چیزی می خواهم اما مسئله فقط پول نیست. بنابراین نمی دانم. نمی توانم دقیق به شما بگویم. باشگاه معنای زیادی برای من دارد، از بازی کردن در اینجا بیشتر از هر جای دیگری لذت می برم. تمام توانم را برای باشگاه گذاشته ام و همه این را دیده اند. لحظات خارق العاده زیادی اینجا داشته ام، فتح عناوین، گل های انفرادی، عناوین فردی. لیورپول مانند یک خانواده است. نگران نیستم. فصل هنوز تمام نشده است، بنابراین بیایید در بهترین شکل ممکن آن را به پایان برسانیم، این مهم ترین چیز است. سپس در سال آخر قراردادم، خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد. بازی کردن در جو آنفیلد و تماشای هواداران حاضر... بنرهای زیادی در استادیوم دارم، دو یا سه بنر و هواداران همیشه آهنگ مرا می خوانند. وقتی بخواهم از لیورپول بروم، لحظه بسیار غمگینی خواهد بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت رونمایی از عینک خاص انصاری‌ فرد در یونان + عکس گابریله پین: شنیدم طرفداران استقلال نگران من هستند؛ منتظرم تستم منفی شود کریستیانو رونالدو: ممنون آنفیلد، من و خانواده ام هرگز این لحظات را فراموش نخواهیم کرد استخدام گارد حفاظتی توسط ویلیان؛ او می‌خواهد به زودی برزیل را ترک کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم

درگیری لفظی صلاح با کلوپ قبل از ورود صلاح به بازی که با میانجی گری نونیز به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است