Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@23:28:07 GMT

دستگاه‌های امنیتی باید مافیای خودرو را کشف کنند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۱۸۶۴

دستگاه‌های امنیتی باید مافیای خودرو را کشف کنند

به گزارش «تابناک»، سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با سخنان دادستان کل کشور مبنی بر اینکه "در صنعت خودروسازی کشور دست های پشت پرده ای وجود دارد که مانع ارتقاء وضعیت خودروسازی کشور می‌شود"، گفت: سخنان دادستان کل عین واقعیت است و متاسفانه صنعت خودروسازی ما به دست مافیایی است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی که تحت امر دادستان هستند باید آن را کشف کنند؛ زیرا افرادی که توسط خودروهای غیراستاندارد که خودروسازها می سازند، کشته شده اند؛ از تعداد کشته شدگان جنگ تحمیلی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودروهایی که داریم تکنولوژی ندارد زیرا تولید کننده نیستیم؛ لذا دادستان باید موضوع را جدی بگیرد و ببیند منافع چه کسانی در صنعت خودرو تامین می شود و مقابل آنها بایستد؛ البته باید دانست مافیای خودرو بسیار قوی هستند که توانستند مصوبه خودرویی مجلس را به اسم حمایت از تولید داخلی از بین ببرند؛ در صورتی که این حمایت نیست و ما هر چقدر اینگونه حمایت کنیم نتیجه ای نمی گیریم.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: واقعیت این است که ما در مسایل تکنیکی از دنیا عقب نیستیم و به تکنولوژی روز دنیا در صنایع پهباد و نظامی رسیدیم ولی به دلیل اینکه در صنایع خودرو، منافع یک عده مدنظر است؛ به نتیجه نرسیدیم و فجایعی رخ می دهد.

علیزاده طباطبایی در پایان گفت: مبارزه با مافیای خودرو باید جدی گرفته شود و دستگاه های امنیتی که ضابط دستگاه قضایی هستند؛ باید مافیا را شناسایی و رسوا و به مردم معرفی کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله شب قدر دعای روز بیستم رمضان روز زمین جوشن کبیر علیزاده وکیل دادگستری دستگاه های امنیتی مافیای خودرو ماه رمضان میانکاله شب قدر دعای روز بیستم رمضان روز زمین جوشن کبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم