Web Analytics Made Easy - Statcounter

جابر کریمی روز شنبه در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان تهران در گفتگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: بازدید از مرکز نگهداری معتادان متجاهر اخوان یکی از برنامه‌های این سفر بود.

وی یادآور شد: رئیس‌جمهور در ادامه این سفر از شرکت لبنی کاسپین در شهرک صنعتی دهک نیز بازدید کرد.

فرماندار ملارد تاکید کرد: رئیس جمهور دستوراتی برای رسیدگی به امور این ۲ بخش داشتند که بناست در شورای اداری پایان این سفر که در شهرستان شهریار برگزار می‌شود مطرح و تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت تولید لبنی کاسپین پیش از این در سفر محسن رضایی معاون ویژه اقتصادی رئیس جمهور نیز مورد بازدید قرار گرفته و مشکلات آن مطرح شده بود در صورت بهره برداری از این شرکت برای یک هزار نفر اشتغالزایی می‌شود.

برچسب‌ها شهرستان شهریار استان تهران ملارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان شهریار استان تهران ملارد شهرستان شهریار استان تهران ملارد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی

آفتاب‌‌نیوز :

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی‌کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری‌های میان رشته‌ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است