Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان تهران در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از قوه قضاییه، متن پیام علی القاصی به شرح زیر است:

"بسم‌الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس در آغازین ماه‌های جنگ تحمیلی علیه ملت شریف جمهوری اسلامی ایران، تاکنون منشأ خدمات و رشادت‌های بسیار بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و موفقیت‌های چشم‌گیری را در عرصه‌های مختلف و میدان‌های گوناگون به‌همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک اگر جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های پاسداران انقلاب اسلامی نبود و درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌خون شهیدان والا مقام آبیاری نمی‌گشت، امروز شاهد استقلال، عزت و سرافرازی ایران اسلامی در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف نبودیم.

از این‌رو؛ سال‌روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، پاسداران انقلاب اسلامی، شهدای این عرصه و به‌ویژه بزرگ‌شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرباز سرافراز، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تبریک می‌گویم و مزید توفیقات در عرصه‌های مختلف برای این عزیزان را خواستارم."

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: علی القاصی‌ مهر ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علی القاصی مهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست