Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:43:44 GMT

مزیت های یادگیری زبان آلمانی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۵۲۶۱

مزیت های یادگیری زبان آلمانی

زبان آلمانی به غیر از کشور آلمان، در کشور اتریش، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین، سوئیس و چند کشور دیگر نیز مورد استفاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زبان آلمانی یکی از چندین زبان پرمخاطب در دنیا است و زبانی است که در اروپا از نظر تعداد نفراتی که به این زبان صحبت می کنند رتبه اول را دارد. این زبان به غیر از کشور آلمان، در کشور اتریش، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین، سوئیس و چند کشور دیگر نیز مورد استفاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زبان آلمانی به دلیل اهمیت کشور آلمان در اروپا و دنیا از جهات گوناگون بسیار حائز اهمیت می باشد و نیز یکی از زبان های پرمخاطب در دنیای اینترنت نیز می باشد.

افراد بسیاری برای اهداف مختلف از جمله کار، تحصیل، مسافرت به کلاس آموزش زبان آلمانی می روند. از منظر برخی این زبان یکی از زبان های سخت برای یادگیری محسوب می شود و برخی به همین دلیل از یادگیری این زبان اجتناب می کنند که این موضوع نیاز به توضیح و بررسی دارد.

 

زبان آلمانی چه ویژگی هایی دارد؟

آلمانی مانند انگلیسی و هلندی بخشی از زبان ژرمنی غربی است. وقتی انگلیسی زبانان آلمانی را یاد می گیرند، کلمات مشابه ای را در زبان آلمانی پیدا می کنند. با این حال مراقب باشید، برخی از کلمات وجود دارند که ظاهر و صداهای مشابهی دارند اما معانی کاملاً متفاوتی دارند. در نتیجه انگلیسی زبانان و کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند یادگیری زبان آلمانی برایشان راحت تر خواهد بود.

اگر روزی یک روزنامه آلمانی را بردارید، ممکن است با دیدن متن ‌های بزرگی که با کلمات طولانی با حروف بزرگ نوشته شده‌ اند، گیج شوید. این به این دلیل است که همه اسامی در آلمان با حروف بزرگ نوشته می شوند و اختیاری نیست.

علاوه بر آلمان، آلمانی زبان رسمی اتریش و لیختن اشتاین و یکی از زبان‌ های رسمی در سوئیس و لوکزامبورگ است، که آن را به بیشترین زبان مادری در اتحادیه اروپا تبدیل می‌کند.

به هر کجای آلمان که بروید، با گویش خاصی روبرو خواهید شد به عنوان مثال، لهجه و گویش باواریایی، که حتی جوکی با عنوان "آلمانی که حتی آلمان هم نمی فهمد" به شوخی گفته می شود.

برای اسامی آلمانی سه جنسیت وجود دارد. مذکر، مونث و خنثی. اگرچه در نگاه اول، جنسیت در آلمانی چندان از منطق پیروی نمی‌ کند، زیرا لزوماً با جنسیت شی نام‌گذاری مطابقت ندارد، بنابراین صرفاً دستوری است.

 

آیا یادگیری زبان آلمانی سخت است؟

مگر می شود زبانی را بدون سختی یاد گرفت. اینکه بگوییم فلان زبان سخت می باشد و نمی توان آن را یاد گرفت حرفی غلط است. چرا که بسیاری از افراد زبان های گوناگونی را فراگرفته اند و برخی از آن ها حتی به چندین زبان زنده دنیا نیز صحبت می کنند.

در مورد زبان آلمانی نیز این موضوع صادق است. مثلا هر زبانی براساس ویژگی هایی که دارد می تواند برای برخی سخت و برای برخی دیگر آسان باشد. مثلا همانطور که در بالا گفته شد به دلیل شباهت هایی که بین زبان آلمانی و انگلیسی وجود دارد یادگیری این زبان برای انگلیسی زبانان راحت تر خواهد بود و مسلما یک فرد ژاپنی یا فارسی زبان برای یادگیری زبان آلمانی کار سخت تری دارد اما این موضوع به این مفهوم نیست که یادگیری این زبان غیرممکن و طاقت فرساست.

زبان آلمانی دارای یک سری قواعد و ویژگی های خاص است که اگر آن ها را به خوبی فرابگیرید یادگیری این زبان برای تان راحت خواهد شد. یکی از این موارد صرف فعل در زبان آلمانی است که از یک قاعده کلی پیروی می کند که با درک این موضوع شما براحتی هر فعلی را می توانید صرف نمایید.

فراموش نکنید برای یادگیری هر زبانی از جمله آلمانی باید آموزش و مطالعه مستمر داشته باشید و براساس یک برنامه منظم و منسجم با استفاده از ابزارهای کاربردی و کلاس زبان به یادگیری بپردازید.

 

چرا باید زبان آلمانی را فرابگیریم؟

کشور آلمان از قطب های بزرگ اقتصادی و صنعتی و نیز سیاسی در اروپا و جهان است. شما با یادگیری زبان آلمانی فرصت های بیشماری از جهات مختلف مثل تحصیل و کار را برای خود ایجاد خواهید کرد و این موضوع می تواند زندگی شما را بهبود بخشد.

همچنین به دلیل وجود افراد آلمانی زبان در شرکت ها و سازمان های مختلف در سراسر دنیا و نیازمندی افراد به دانستن زبان آلمانی می توانید به خوبی با آن ها ارتباط برقرار کرده و شرایط کار و شرکت خود یا کارفرمای خود را بهبود بخشید.

یکی از مزیت های یادگیری زبان آلمانی تحصیل و زندگی در کشور آلمان است و همچنین به دلیل شرایطی که کشور آلمان برای نیروی کار فراهم کرده و جذب نیرو کار برای بسیاری از شغل های کاربردی می توانید با یادگیری این زبان از این فرصت های شغلی نیز بهره مند شوید.

 

آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با سابقه بیش از ۱۰ سال تدریس زبان های خارجی به برگزاری کلاس های آموزشی زبان آلمانی به صورت حضوری و آنلاین به شکل گروهی و خصوصی می پردازد.

این آموزشگاه کلاس های آنلاین زبان آلمانی را در بهترین پلتفرم آموزشی با ارائه بهترین امکانات آموزشی آنلاین که توسط اساتید مجرب، مسلط به آموزش آنلاین برگزار می کند.

کلاس های آنلاین زبان آلمانی موسسه شبیه سازی مناسب از کلاس های حضوری هستند که شما می توانید براحتی در هر مکانی که می باشید تنها با داشتن اینترنت در آن ها شرکت نمایید و از یادگیری زبان آلمانی بهرمند شده و لذت ببرید.

این کلاس ها توسط سوپروایزرهای موسسه نظارت می شوند و تعیین سطح و مشاوره برای شرکت و ثبت نام در این کلاس ها به صورت رایگان انجام می شود و همچنین این کلاس ها شما را برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی آماده خواهند کرد.

منبع: دانا

کلیدواژه: یادگیری زبان آلمانی یادگیری این زبان زبان آلمانی کشور آلمان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن دیشب در ترکیب بارسلونا در بازی مقابل والنسیا تاریخ‌ساز شد. در دیداری که او یک اشتباه فاحش داشت ولی در نهایت بارسا 4-2 برنده شد. 

دروازه‌بان آلمانی بارسا حالا دومین بازیکن خارجی با بیشترین بازی با پیراهن بارسا محسوب می‌شود و با 408 بازی با دنی آلوز برابری کرد. فقط لئو مسی از او پیشی می‌گیرد که با 778 به دوران حضورش در بارسا پایان داد.

دروازه‌بان آلمانی یکی از نمادهای بارسلوناست و راه مسی را دنبال می‌کند، اگرچه او 32 سال دارد ولی بازهم کار دشواری برای شکست رکورد مسی خواهد داد. فوق ستاره آرژانتینی همچنین با پشت سر گذاشتن ژاوی (767) بیشترین بازی را در تاریخ باشگاه بارسلونا دارد.

در مورد خارجی‌ها، پس از تراشتگن، ماسکرانو با 334 و پس از او فیلیپ کوکو (292 بازی) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟