Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@01:35:46 GMT

تیم ملی به حمایت بیشتری نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۵۵۱۷

تیم ملی به حمایت بیشتری نیاز دارد

اللهیارصیادمنش، مهاجم ایرانی باشگاه هال سیتی انگلیس بعد از گلی که وارد دروازه کاردیف کرد، بیش از هرزمان دیگری در قاب چشمان رسانه‌های انگلیسی قرار گرفت.

حالا صحبت از تمدید قرارداد او با باشگاه است و اگر صیادمنش بتواند به درخشش ادامه دهد بازهم در انگلیس باقی خواهد ماند.این در حالی است که حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی و مقابل تیم ملی انگلیس می‌تواند معادلات موفقیت او را وجهی تازه ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دریک ماه اخیر به اوج رسیدی و گلی که زدی نشان دهنده این آمادگی بود. چه حسی داری؟
روزهای نخست حضورم در باشگاه هال سیتی قدری شرایط برای من دشوار بود اما حمایت‌های مدیران این باشگاه و تمرینات ویژه‌ای که انجام دادم سرانجام باعث شد وضعیت باثباتی را تجربه کنم. گلی هم که زدم به قول شما خیلی در تثبیت این شرایط تأثیرگذار بود.

مدیران باشگاهت اعلام کرده‌اند برای جذب قطعی تو می‌خواهند با باشگاه فنرباغچه ترکیه مذاکره کنند. 
بازی درلیگ انگلیس به لحاظ فوتبالی برای من یک پیشرفت محسوب می‌شود وخودم هم دوست دارم در لیگ جزیره باقی بمانم.من در سال ۲۰۱۸ از باشگاه استقلال به فنرباغچه رفتم و بعد به طور قرضی راهی تیم زوریای اوکراین شدم که آن‌جا هم برای رشد فوتبالم بسیار مفید بود. حالا اینکه درآینده من با هال سیتی چه اتفاقی می‌افتد درحال حاضر برای من اهمیت ندارد؛ چون تمام تمرکزم روی درخشش درترکیب هال سیتی است و قصد دارم به بهترین شکل ممکن از فضایی که دراختیارم قرار گرفته، استفاده کنم. امیدوارم بتوانم به بازی‌های بیشتری در این تیم ادامه بدهم و 
بدرخشم.

بعد از گلی که وارد دروازه کاردیف کردی شادی خاصی هم داشتی. دلیلی داشت؟
باشگاه کاردیف درجدول بالاتراز ماست و تیم خوبی محسوب می‌شود. آن‌ها بازیکنان دونده‌ای دارند اما ما هم می‌خواستیم جلو چشم هوادارانمان برنده بازی باشیم و آن‌ها را خوشحال کنیم که درنهایت به این مهم رسیدیم. بازی سختی بود. کاردیف می‌خواست برنده از میدان خارج شود، اما ما بردیم و جایگاهمان قدری محکم ترشد. البته ما نگران سقوط نیستیم چون جایگاهمان طوری نیست که به دسته پایین‌تربرویم.

درماه‌های اخیر دقایقی هم در ترکیب تیم ملی قرار گرفتی. آینده تیم ملی را در جام جهانی چه طور ارزیابی می‌کنی؟
ما تیم خوبی داریم که موفق شدیم به عنوان یکی از نخستین تیم‌ها به جام جهانی برویم. اینکه در گروهمان صدرنشین شدیم و دراین شرایط به جام جهانی رفتیم بسیار خوب بود اما باید برای رسیدن به موفقیت بیشتر تدارکات مطلوبی را پشت سربگذاریم. شنیدم قرار است با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. این برای ایجاد هماهنگی ما خیلی مهم است. تیم ملی نیاز به حمایت دارد وامیدوارم با حمایت مردم و مسئولان نتایج قابل توجهی را در جام جهانی رقم بزنیم.

با درخشش درانگلیس چه اندازه امیدواری درجام جهانی بازی کنی؟
به هرحال آرزوی هربازیکنی بازی در جام جهانی است. من هم منتظرفرصت‌هایم می‌مانم. امیدوارم بتوانم برای تیم ملی درجام جهانی بازی کنم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش تيم ملي جام جهانی هال سیتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهرکرد از جمله دانشگاه دولتی شهرکرد، فرهنگیان، پیام نور شهرکرد و علوم پزشکی شهرکرد ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های مختلف شهرکرد در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیئت علمی بازداشت شدند.

این تجمع سراسری در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار شد.

تجمع دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری

تجمع دانشجویان دانشگاه دولتی شهرکرد

تجمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

کد خبر 748845

دیگر خبرها

  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود