Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@02:45:24 GMT

مرد نقره‌ای تئاتر ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۰۲۲۳

مرد نقره‌ای تئاتر ایران درگذشت

مرحوم آرمین بشرویه از هنرمندان برجسته تئاتر و سینمای استان گیلان و شهرستان مرزی آستارا در بیمارستان دکتر شریعتی تهران درگذشت.

به گزارش ایلنا از آستارا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا، بیان کرد: متاسفانه باخبر شدیم که “آرمین بشرویه” از فعالان هنر تئاتر استان گیلان، دقایقی پیش به دلیل بیماری در بیمارستان دکتر شریعتی تهران درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاپور تشرینی با اشاره به اینکه، در تماس با «رامین بشرویه» (برادر وی) مطلع شدیم که علایم بیماری سرطان مغز استخوان از حدود یک ماه گذشته در وی بروز کرد، توضیح داد: با توجه به اینکه از ماه گذشته وضعیت جسمانی وی وخیم شد، با تشخیص پزشکان «آرمین بشرویه» در بیمارستان دکتر شریعتی تهران بستری شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به اینکه آرمین بشرویه از جوانان فعال عرصه تئاتر و سینما استان گیلان است، بیان کرد: وی مبتکر کاراکتر هنری سیلورمن (مرد نقره‌ای) در ایران است و توانسته بود در دهه گذشته تحول عظیمی را در هنر تئاتر و به خصوص صنعت تبلیغات در سطح کشور ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه این هنرمند چندین مقام برتر را در جشنواره‌های مختلف تئاتر در عرصه ملی و استانی داشت، اضافه کرد: وی علاوه بر فعالیت مستمر در هنر نمایش کشور، با گروه‌ها و کارگردان‌های مختلف داخلی و خارجی در عرصه‌های بین المللی، به خصوص در کشورهای کوزوو و لهستان به ایفای نقش پرداخته بود.

«آرمین بشرویه» متولد ۶۱ بندر مرزی آستارا و فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران بود.

کسب عنوان بازیگر سوم مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی، کاندیدای بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره تئاتر شهر، حضور در فستیوال‌های نمایش کشورهای جمهوری کوزوو و لهستان و ایفای نقش در بیش از ۳۰ نمایش در شهرهای تهران، رشت، شیراز، اصفهان، کیش، مشهد، ساری، رامسر، آستارا، تالش و سایر شهرهای کشور، بخشی از افتخارات این هنرمند است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد

سرچاهی مدیر جهاد کشاورزی بشرویه گفت: در پی بارش‌های اخیر، ۱۸۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان بشرویه آسیب وارد شده است.

او افزود: از این میزان خسارت ۶۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حوزه زراعی، ۷۸  میلیارد تومان به حوزه باغی، ۱۱ میلیارد تومان به منابع آبی شهرستان، ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات آبیاری و جاده‌های بین مزارع وارد شده است.

سرچاهی ادامه داد: گزارش‌ها  و پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار و جبران خسارت وارده در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳