Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان جامعه اقامتی و هتل‌داران شهرستان سرعین اظهار کرد: برای رونق بخش گردشگری این شهرستان نیازمند بسترسازی مناسب برای استفاده از تبلیغات در فضای مجازی داخلی و بین‌المللی به جهت سوق دادن عموم برای استفاده از دانش‌بنیان هستیم.

وی تصریح کرد: در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق عینی شعار سال، بسترسازی مناسب برای استفاده از تبلیغات، استفاده از دانش‌بنیان و جایگزین موارد سنتی به صنعتی به ویژه در بحث کشاورزی و گردشگری منطقه ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری سرعین گفت: امر فرهنگ‌سازی و استفاده درست از فضای مجازی زمانی محقق خواهد شد که خود مسئولان عاملان این عمل باشند، در غیر این صورت به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

باقرزاده افزود: در بحث گردشگری استفاده از کارکنان آموزش‌دیده و مترجمان زبان‌های بین‌المللی برای هتل‌داران و اقامتگاه‌ها نیاز حتمی است که متولیان امر باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سرعین دارای ظرفیت‌های بالقوه دیگر از جمله طبیعت و کوهستان برای برنامه‌ریزی در راستای گردشگری است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

باقرزاده اضافه کرد: ارتقا ظرفیت‌های بالقوه در این شهرستان سبب رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و بر افزایش میزان ماندگاری مسافر تأثیر بالایی خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری سرعین بیان کرد: آلوارس به لحاظ داشتن ذخایر برف در طول دست کم ۶ ماه از سال، رتبه نخست کشور را دارد که این منطقه به همراه امکانات تفریحی و ورزشی که در آن ایجاد شده نقش بسزایی در توسعه ورزش‌های زمستانی، جذب گردشگران خارجی، ایجاد اشتغال، پر کردن اوقات فراغت جوانان و تکمیل موقعیت ویژه گردشگری در شهر سرعین دارد.

کد خبر 5474059

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فرمانداری سرعین تولید دانش بنیان گردشگری مراکز اقامتی فضای مجازی شعار سال مقام معظم رهبری توسعه اقتصادی اشتغال گردشگران خارجی اوقات فراغت ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب های قدر شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد شهادت حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب