Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@06:19:34 GMT

امامی با شکست نایب‌قهرمان جهان طلا گرفت +فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۱۱۵

امامی با شکست نایب‌قهرمان جهان طلا گرفت +فیلم

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق شد مدال طلا را کسب کند.

به گزارش مشرق، مسابقات ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا در اولان‌باتور مغولستان در حالی پیگیری شد که یونس امامی مدال طلا را به نام خود ثبت کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۵ دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از ژاپن را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر بیامبادورج بات اردن از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

امامی برای کسب مدال طلا با نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان سرشاخ شد که با برتری ۵ بر ۲ مدال طلا را کسب کرد. وی چهارمین طلایی کشورمان محسوب می‌شود. دقایقی پیش حضرتقلی زاده نقره گرفت.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

دانلود

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت یونس امامی کشتی آزاد رقابتهای قهرمانی آسیا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور

تیم شنای کم بینایان و نابینایان مازندران در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، ۲ مدال طلا ۷ نقره و ۱ برنز به دست آورد.

علیرضا امیری که همیشه در مسابقات مهم روی سکوست، ۴ مدال گرفت.

این شناگر ساروی، دو مدال طلا در مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر قورباغه و دو مدال نقره در ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر آزاد کسب کرد.

محمدجواد محمدیان دیگر شناگر ساروی هم ۲ مدال نقره در مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۴۰۰ متر آزاد و یک برنز در ۵۰ متر آزاد از آن خود کرد.

مرتضی مسروری شناگر قائمشهری هم ۳ نقره در مواد ۵۰، ۱۰۰ و ۴۰۰ متر آزاد به دست آورد.

بهنام عبدی هدایت شناگران مازندرانی را در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور برعهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی