Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@17:42:43 GMT

صلاح: می‌خواهم توپ طلا را به مردم مصر هدیه بدهم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۲۳۵

صلاح: می‌خواهم توپ طلا را به مردم مصر هدیه بدهم

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، چند ماه پیش شرایط جدیدی برای اهدای جایزه توپ طلا اعلام کرد و این جایزه قرار است از این پس به جای پایان سال تقویمی، در پایان هر فصل فوتبالی اهدا شود. رقابت برای تصاحب توپ طلای امسال بین «محمد صلاح»، «کریم بنزما» و «روبرت لواندوفسکی» مهاجمان لیورپول، رئال مادرید و بایرن‌مونیخ است و به احتمال فراوان این سه بازیکن در نهایت نفرات برتر این جایزه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ابراهیمی: چرخه استعدادیابی فوتبال‌مان نابود شده است

صلاح در مصاحبه با نشریه «فورفورتو» خودش را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان و شایسته‌ترین فرد برای بردن توپ طلا می‌داند. او در این مصاحبه از این رویا حرف زده که نخستین بازیکن عرب جهان باشد که توپ طلا را از آن خود می‌کند.

این بازیکن مصری گفته است: یکی از هدف‌های من در زندگی این بوده که مردم را تغییر دهم. به خصوص در کشورم به مردم نشان دهد که می‌توانند به هدفی که می‌خواهند برسند.

او درباره اینکه آیا بهترین بازیکن جهان است؟ گفت: در ذهن خودم بله. همیشه این را می‌گویم. هیچ‌وقت نمی‌گویم که من از این بازیکن یا آن آدم بهتر هستم، ولی همیشه در ذهنم، خودم را به عنوان «بهترین» انتخاب می‌کنم. به همه بازیکنان احترام می‌گذارم ولی در ذهنم هیچکس را بهتر از خودم نمی‌دانم.

صلاح گفت: امیدوارم که سه جام لیگ قهرمانان،‌ لیگ برتر و جام حذفی را برنده شویم. اگر هم اینگونه نشود دست کم لیگ برتر و لیگ قهرمانان را ببریم. مشتاق رسیدن به این جام هستم. می‌خواهم دو، سه یا چهار بار قهرمان این مسابقات شوم. چرا که نه؟ شما می‌توانید رویای هر چیزی که بخواهید در سر بپرورانید و می‌توانید به چیزی که می‌خواهید برسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137947 برچسب‌ها فوتبال دنیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال دنیا توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس