Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@16:52:10 GMT

بلاتکلیفی سالن ورزشی روستای باگ در شهرستان دنا+تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۳۱۷۷

بلاتکلیفی سالن ورزشی روستای باگ در شهرستان دنا+تصاویر

سالن ورزشی روستای "باگ" شهرستان دنا با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی مدت هاست که راکد و بلاتکلیف مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ سالن ورزشی روستای "باگ" شهرستان دنا با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی مدت هاست که راکد و بلاتکلیف مانده است.

گفتنی است این سالن از پروژه‌ های تصویب شده شهرستان دنا بوده است که از طریق بودجه وزارت نفت باید به اتمام می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهالی روستای باگ به خبرنگار ما گفت: این سالن به همراه سه سالن دیگر در روستاهای دشت رز، بن زرد، تمنک همزمان در شش سال قبل کلنگ زنی شدند که از همان اویل موانعی بر سر پیشرفت سالن روستای باگ گذاشته شد که پس از طی بروکراسی های اداری حل شدند، ولی این مانع تراشی ها به اویل شروع سالن ختم نشد که به همین منوال تا کنون ادامه دارد.

این فرد روستانشین افزود: سه سالن روستاهای دشت رز، تمنک و بن زرد در چهار سال پیش افتتاح شدند و مورد استفاده قرار گرفتند ولی متاسفانه سالن ورزشی روستای باگ با پیشرفت ۸۰ درصدی هنوزه که هنوزه راکت مانده است.

این جوان اهل روستای باگ در ادامه گفت: این مشکل را بارها و بارها پیگیری کردیم ولی با وعده های توخالی ما را هم چنان از داشتن سالن ورزشی بی بهره می کنند، با وجوی که این پروژه ورزشی از طریق وزارت نفت اعتبار آن از قبل نیز مهیا شده بود.

وی همچنین افزود: برای حل این مشکل ما دست به دامان رسانه ها شدیم که به نوعی این معضل روستای باگ را  پیگیری و حل کنیم ولی باز با همان وعده های تو خالی ما را سر کار گذاشتند.

این روستانشین گفت: در این مدت تجهیزات لوله و درب های سرویس بهداشتی این سالن ورزشی  به سرقت رفته است در صورتی که با اجرای کف سالن گازکشی می‌توان این سالن را افتتاح کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سالن ورزشی روستای شهرستان دنا روستای باگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است