Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه عربستانی به ستایش از خط دفاعی فولاد پرداخت، با این حال عملکرد خط حمله این تیم را ناامید کننده توصیف کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، فولاد خوزستان در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود نشان داده و با ۱۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و صعودش را به دور بعد قطعی کرده است.

روزنامه الریاضیه عربستان در توصیف فولاد نوشت: نماینده ایران داری ضعیف‌ترین خط حمله در بین تیم‌های حاضر در منطقه غرب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد از ۵ بازی خود تنها ۴ گل به ثمر رسانده که این بدترین آمار گلزنی در بین تیم های صدرنشین است. تیم‌های صدرنشین دیگر گروه‌ها مثل الهلال، الشباب و الدحیل ۱۱ گل به ثمر رسانده‌اند.

فولاد که صدرنشین گروه خود است ۴ گل زده اما این تیم ایرانی به همراه الشباب دارای بهترین خط دفاعی هستند به طوری که در ۵ بازی تنها یک گل دریافت کرده‌اند.

شاگردان نکونام در آخرین بازی خود در مرحله گروهی باید به مصاف الاهلی امارات بروند که در دیدار رفت با یک گل این تیم را شکست دادند. فولاد اگر می‌خواهد به عنوان تیم صدرنشین راهی دور بعد شود باید حتما در این بازی امتیاز کسب کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال فولاد خوزستان ، لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است