Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:19:14 GMT

حضور رئیس بنیاد مستضعفان در آسایشگاه خیریه کهریزک

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۷۲۵۱

حضور رئیس بنیاد مستضعفان در آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش گروه رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، رئیس بنیاد مستضعفان در شامگاه یک شنبه چهارم‌ اردیبهشت ماه و در سومین شب قدر  در مراسم افطاری و احیای شب قدر آسایشگاه خیریه کهریزک حضور یافت.

در این مراسم رضایی اصل مدیر بهزیستی شهرستان ری، اسکندری رئیس هلدینگ پارسینه، بابایی بخشدار کهریزک، کلهر شهردار کهریزک و جمعی از خیران و نیکوکاران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                    

رئیس بنیاد مستضعفان ضمن عیادت و گفتگوی صمیمانه با برخی مددجویان مرکز در بیاناتی با اشاره به اهمیت رسیدگی به کار مؤمنان از نگاه معصومین تصریح کرد: معلولین و سالمندان از ولی نعمتان ما هستند و وظیفه انسانی ما  دستگیری و خدمت به آنها است وتوفیق کنار مددجویان و جامعه هدف  بسیار گرانبها است و مقدرات ما در شب های قدر در کنار این عزیزان رقم  خواهد خورد.

گفتنی است؛ سید پرویز فتاح در این مراسم به همراه مددجویان به عزاداری شهادت مولای متقیان علی(ع) و احیای شب قدر سوم ماه مبارک رمضان و راز و نیاز پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس بنیاد مستضعفان آسایشگاه خیریه کهریزک مراسم افطاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم