Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بین المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها، ایده هاو تجربه ها»؛ دوره آموزشی «خدمات در کتابخانه های عمومی» که شامل چهار کارگاه تخصصی «آموزش علمی طراحی خدمت برای کتابخانه های عمومی»؛ «اصول طراحی خدمات کتابخانه برای گروه‌های خاص»؛ «خدمات کتابخانه های عمومی: مبانی الگوها، نمونه‌های موفق» و «بازاریابی خدمات در کتابخانه های عمومی: از مفهوم تا عمل» ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان می‌توانند از یکم تا دهم اردیبهشت ماه در این چهارگاه ثبت نام کنند در پایان نیز برای هر کارگاه گواهی آموزشی چهار ساعته صادر می‌شود.این کارگاه‌ها به دو صورت مجازی و حضوری برگزار شده و ظرفیت هر کارگاه به صورت مجازی ۱۰۰ نفر و ظرفیت حضوری ۳۰ نفر است. علاقه‌مندان تنها می‌توانند در دو کارگاه (یک کارگاه صبح و یک کارگاه بعد از ظهر) حضور یابند و شرکت همزمان در کلاس‌های صبح یا کلاس‌های بعدازظهر امکان پذیر نیست؛ با توجه به ظرفیت محدود اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

هزینه شرکت در کارگاه‌ها به صورت مجازی ۵۰۰ هزار ریال و به صورت حضوری یک میلیون ریال است. همچنین اعضای انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی کشور شامل ۵۰ درصد تخفیف بوده و علاقه‌مندان برای ثبت نام در کارگاه‌ها می‌توانند به پرتال همایش به نشانی hamayesh.ipla.ir/fa مراجعه کنند.

این دوره شامل چهار کارگاه است. کارگاه آموزشی «آموزش عملی طراحی خدمت برای کتابخانه‌های عمومی» با تدریس جو جی. مارکز، مؤلف کتاب «طراحی خدمات کتابخانه» و مدرس دانشگاه پورتلند، که به صورت مجازی روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود، کارگاه «اصول طراحی خدمات کتابخانه برای گروه‌های خاص» نیز با سرفصل‌های الزامات راه‌اندازی خدمات برای معلولان / سالمندان؛ ویژگی‌های یک کتابخانه دوستدار معلول / سالمند؛ اصول طراحی جهانی و دسترس‌پذیر و فناوری‌های کمکی و انطباقی، با تدریس منصوره فیض‌آبادی، دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی (مدیریت اطلاعات) دیگر کارگاهی است که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند هم به صورت حضوری و هم مجازی در این کلاس شرکت کنند.

کارگاه آموزشی «خدمات کتابخانه‌های عمومی: مبانی، الگوها، نمونه‌های موفق» سومین کارگاه این دوره است که با تدریس ایان آنستیس، کتابدار و مدیر مسئول سایت Public library news به صورت مجازی از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ برگزار می‌شود. تفاوت خدمات و برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی، نیازسنجی خدمات کتابخانه‌های عمومی، ارزیابی خدمات کتابخانه‌های عمومی و ارائه نمونه‌های موفق خدمات کتابخانه‌های عمومی انگلیس سرفصل‌های این دوره است.

کارگاه «بازاریابی خدمات در کتابخانه‌های عمومی: از مفهوم تا عمل» نیز با حضور زهرا ناصری، دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دانشگاه تهران (مدیریت اطلاعات) و مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه بازاریابی محتوایی به صورت مجازی و حضوری ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ برگزار می‌شود و در این کارگاه مباحثی همچون، خدمات و بازاریابی خدمات، مدل، مزیت و تحلیل شکاف در کیفیت خدمات، راهبرد و فنون بازاریابی محتوایی پیرامون بازنمایی خدمات ارائه می‌شود.

همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در شهر شیراز برگزار شده و به زودی فراخوان ثبت نام در همایش نیز منتشر می‌شود.

کد خبر 5474709 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتاب و کتابخوانی کارگاه آموزشی ماه رمضان 1401 معرفی کتاب ترجمه رونمایی کتاب سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران امام علی ع بنیاد ملی بازی های رایانه ای محمد مهدی اسماعیلی نمایشگاه کتاب تهران تازه های نشر برنامه سوره کتاب سعدی بازی های رایانه ای خدمات در کتابخانه های عمومی خدمات کتابخانه های عمومی برگزار می شود صورت مجازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد