Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:38:48 GMT

۷۹ طرح تا پایان سال در رباط‌کریم به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۸۵۰۷

۷۹ طرح تا پایان سال در رباط‌کریم به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش ایرنا، علاالدین ازوجی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح های مصوب شده در حوزهای مختلف از جمله راهسازی، آبرسانی، سلامت، آموزش، ورزش و انتظامی است.

وی اظهار داشت: ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرحهای زیرساختی شهرستان رباط کریم نیاز است تا ۹۵۰ طرح این شهرستان به بهره برداری برسد.

این مسئول افزود: هم اکنون یکهزار و ۲۵۰ طرح در شهرستان رباط کریم وجود دارد که باید با یک برنامه ریزی دقیق، مشارکت همه دستگاهها و تخصیص بودجه مشکلات شهرستان رباط کریم را برطرف و طرح ها را بهره برداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند رو به گسترش شهرها خاطرنشان کرد: اگر در کنار توسعه، به موضوع مهم زیر ساخت ها و نیازهای جامعه توجه نشود، آسیب های اجتماعی بروز می کند.

ازوجی یادآور شد: شهرستان های استان تهران دارای ظرفیت های مهمی از جمله میراث فرهنگی است که باید به مقصد گردشگری تبدیل شوند تا کسب و کار این حوزه رونق بگیرد.

وی همچنین درخصوص توسعه مترو پرند و مشکلات شهرهای جدید، راهکارهای قانونی را ارائه کرد.

شهرستان رباط کریم در غرب استان تهران با سه شهر رباط‌کریم، نصیرشهر و پرند با جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر قرار دارد.

برچسب‌ها ایرنا استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ایرنا استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران رباط کریم شهرستان رباط کریم استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور