Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان ادیبی، مدیرتوسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند در نشست هم اندیشی برای راه اندازی مرکز ترک اعتیاد بانوان گفت: روسای بهزیستی آبادان و خرمشهر با همکاری کمیسیون بانوان فرمانداری‌های این ۲ شهرستان تا ۱۰ روز آینده فرصت دارند که اقدامات لازم برای تاسیس این مرکز در منطقه آزاد اروند را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از پیگیری‌ها برای آغاز هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی و دریافت مجوز این مرکز درمانی بانوان مبتلا به اعتیاد خبر داد.

این مسئول فراهم کردن بستری برای جلوگیری از بازگشت دوباره معتادان به مصرف مواد مخدر را ضروری دانست و گفت: با همکاری مراکز فنی و حرفه‌ای و با هدف کارآفرینی و اشتغالزایی، آموزش‌ها و مهارت‌های لازم در اختیار بهبود یافتگان اروند نشین قرار خواهد گرفت.

پیش از این نیز بهزیستی خرمشهر اعلام کرده بود به ترک کنندگان اعتیاد تسهیلات اشتغال زایی پرداخت می کند.

مدیرتوسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: اگر هر یک از مسئولان فرمانداری یا بهزیستی بتوانند مکان‌های بدون استفاده ارگان‌های دولتی که می‌توان از آن بعنوان ساختمان مرکز ترک اعتیاد بانوان استفاده کرد را پایش و رصد کنند، سازمان منطقه آزاد وعده خواهد داد تا در تجهیز و راه اندازی آن همکاری کند.

برگزاری دوره جلوگیری از ابتلای کارگران به اعتیاد

او از برگزاری دوره‌ای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر برای کارگران شاغل در منطقه آزاد اروند در ۱۳ کارگاه مستقر در منطقه نیز خبر داد و گفت: با توجه به گسترش آمار اعتیاد و جلوگیری از آسیب‌های متعدد اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر دوره‌های آگاه سازی و پیشگیری ابتلا به اعتیاد برای کارگران را به منظور ایمن سازی محیط کار و با همکاری مدیران عاملشان برگزار خواهد شد.

آقای ادیبی مربیان این دوره‌های آموزشی را اساتیدی از دانشگاه علوم پزشکی آبادان اعلام کرد.

به گفته این مسئول طرح پیشگیری از اعتیاد از هفته کارگر آغاز شد و در روز‌های آینده برای معلمان، دانش آموزان و خانواده هایشان نیز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد مرکز ترک اعتیاد منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد

مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل و انتخابی تیم ملی در شاخه بتل و اسپیداسلالوم برای بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

این مسابقات در بخش دختران پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت و در بخش پسران جمعه ۱۴ اردیبهشت و به میزبانی نجف آباد اصفهان خواهد بود.

گفتنی است"مسابقات بتل" در بخش آقایان و بانوان، در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۹ سال و ۱۹ سال به بالا و در بخش اسپیداسلالوم هم اسکیت‌بازان در رده‌های سنی زیر ۱۹ و بالای ۱۹ سال با هم مصاف خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • مدارس اروند مجازی شد
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد