Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:16:59 GMT

مشکلات رضا رویگری به‌زودی مرتفع می‌شود/ پیگیر هستیم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۴۳۴۸

مشکلات رضا رویگری به‌زودی مرتفع می‌شود/ پیگیر هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با اشاره به وضعیت رویگری بیان کرد: از روز گذشته که از مشکل آقای رویگری اطلاع پیدا کردیم با خانم کریمی همسر ایشان و از طریق آنها با پزشکان معالج و دست‌اندرکاران آسایشگاه کهریزک در تماس بودیم.

وی ادامه داد: به گفته همسرشان و بنا به تاکید پزشک معالج آقای رویگری، امکان نگه داری وی در منزل به دلیل پاره‌ای مشکلات و اختلالات جسمی به هیچ وجه وجود نداشت و با مساعدت و همکاری پزشک به آسایشگاه کهریزک و در شرایط مطلوب منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، چندین بار هم از سوی سازمان سینمایی و همکاران بنده در موزه سینما برای حمایت از این هنرمند عزیز اقداماتی صورت گرفته و عیادت از ایشان از اولین برنامه‌های دیداری بنده در مدت حضورم در سازمان سینمایی بوده است.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم صبح امروز مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مامور کردند از نزدیک و حضوری در جریان روند نگه داری و درمان و شرایط آقای رویگری قرار گیرند.

وی اضافه کرد: با تعاملاتی که از طریق صندوق اعتباری هنر صورت گرفته و اقداماتی که از سوی سازمان سینمایی و صدا و سیما در حال انجام است مشکلات این هنرمند بزودی مرتفع می‌شود.

خزاعی گفت: در کنار این هنرمند پیشکسوت و خانواده‌اش خواهیم بود.

کد خبر 5475552 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رویگری محمد خزاعی سازمان سینمایی تئاتر ایران ماه امید رادیو کارگردان تئاتر تماشاخانه شهرزاد ماه رمضان 1401 موسیقی ایرانی فیلم سینمایی شبکه دو سیما رادیو صبا درگذشت چهره ها هنرمندان تئاتر سریال ایرانی رادیو نمایش سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد

غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه... - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار فولاد، غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه اظهار کرد: بازدیدها قطعاً ثمرات و منافع بسیاری برای کشور و صنعت دارد و مقوله تولید با توجه به نام‌گذاری چندین‌ساله آن باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه ادامه داد: تمام دغدغه شرکت فولاد مبارکه این است که تولید را در ابعاد مختلفِ کمیت، کیفیت و پارامترهای مرتبط رشد دهد و بخشی از این تلاش به کمک مسئولان در خارج از مجموعه بستگی دارد؛ ازاین‌رو حضور و بازدیدها از خط تولید و آشنایی نزدیک با مشکلات و ظرفیت‌ها ثمربخش خواهد بود.

وی افزود: راه برون‌رفت کشور از مشکلات، رشد تولید است و قطعاً دغدغه مسئولان کشور و استان، رفع موانع تولید و تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری است.

سلیمی یادآور شد: محدودیت منابع انرژی یکی از مشکلات شرکت فولاد مبارکه است که بازرسان در جریان آن قرار گرفتند و امیدواریم تصمیمات فنی و منطقی‌تری در این زمینه گرفته شود.

سازمان بازرسی در رفع مشکلات صنعت فولاد اعلام آمادگی کرده است

به گزارش خبرنگار فولاد، حمید شاه‌محمدی، رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان، پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه، در حاشیه بازدید از فولاد مبارکه با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و لزوم حمایت از تولید، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه و سازمان بازرسی بر حمایت از تولید، بازدید از فولاد مبارکه انجام شد.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه به‌لحاظ تولید در خط مقدم صنعت فولاد قرار دارد و با توجه به این ظرفیت، بازدید حضوری بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور از فولاد مبارکه نتیجه‌بخش خواهد بود، زیرا موجب می‌شود ایشان از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های تولید آشنا شوند.

رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان گفت: سازمان بازرسی در راستای وظایف، حوزه کاری و صلاحیت خود، تا جایی که بتواند جهت حل مشکلات صنعت فولاد و تولید کشور ورود پیدا می‌کند و برای رفع این مشکلات اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود فولاد مبارکه و محدودیت‌های انرژی تصریح کرد: در رفع محدودیت‌های انرژی دو دیدگاه کشوری وجود دارد و تصمیمات کشوری به مصلحت کل کشور است و البته مسئولان استان دغدغه رفع مشکلات تولید را دارد و سازمان بازرسی نیز در این مسیر همکاری و همراهی خواهند کرد.

شایان‌ذکر است بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور ازجمله استان‌های کرمان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و یزد،  از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی