Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@08:55:47 GMT

توییتر در دستان ثروتمندترین فرد جهان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۴۴۳۸

توییتر در دستان ثروتمندترین فرد جهان

چندین هفته پیش ایلان ماسک با خرید ۹.۲ درصد سهام توییتر، به بزرگترین فرد سهام‌دار این شبکه اجتماعی تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مذاکره میان هیئت مدیره توئیتر و ایلان ماسک تأیید شد؛ مذاکره‌ای که بسیاری آن را قدم نهایی برای تصاحب این شبکه اجتماعی توسط ثروتمندترین فرد جهان می‌دانستند. حالا این گزارش‌ها تأیید شد و توئیتر به ایلان ماسک می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسک که قرار بود زمانی به هیئت مدیره توئیتر اضافه شود، حالا صاحب این شبکه اجتماعی شده تا در کنار ثروتمندانی مانند جف بزوس و مایکل بلومبرگ، یک رسانه محبوب را در اختیار داشته باشد.

در حالی هیأت مدیره توئیتر با فروش این شبکه اجتماعی به ماسک موافقت کرده که پیش‌تر با فعال‌سازی رویکرد قرص سمی به دنبال جلوگیری از چنین موضوعی بود. اما حالا پس از بررسی‌های لازم و البته اطلاع از تأمین شدن سرمایه ۴۶.۵ میلیارد دلاری توسط ماسک، پیشنهاد ثروتمندترین فرد جهان را پذیرفته است.

قرارداد فروش توئیتر به ایلان ماسک

ماسک زمانی که پیشنهاد خرید توئیتر را مطرح کرد، گفت که برای سهم ۵۴.۲۰ دلار می‌پردازد که ارزش کلی این شبکه اجتماعی را به نزدیک ۴۴ میلیارد دلار می‌رساند. حالا هیئت مدیره توئیتر به همین مبلغ رضایت داده و توئیتر به ثروتمندترین فرد جهان می‌رسد. در حال حاضر به طور دقیق نمی‌دانیم ایلان ماسک چه برنامه‌هایی برای توئیتر دارد، اما ثروتمندترین فرد جهان مدت‌هاست از آزادی بیان در این شبکه اجتماعی انتقاد می‌کند و البته در همین چند روز هم روی بهبود آزادی بیان در توئیتر تمرکز کرده بود.

علاوه بر آزادی بیان، احتمالاً الگوریتم توئیتر هم متن باز می‌شود تا شفافیت عملکردش بیشتر شود. از دیگر تغییرات احتمالی می‌توانیم به افزودن دکمه ویرایش توییت‌ها اشاره کنیم؛ قابلیتی که مدت‌هاست کاربران خواستار افزودن آن به توئیتر هستند.

کد خبر 570979

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایلان ماسک توییتر توئیتر شرکت تسلا بیت کوین رمز ارز ارز دیجیتال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ثروتمندترین فرد جهان شبکه اجتماعی مدیره توئیتر ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است

دریافت 261 MB کد خبر 6089380

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار