Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@23:50:26 GMT

(ویدئو) مقاومت باورنکردنی ساعت هوشمند هوآوی در عمق ۳۰ متری آب!

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۴۷۹۳

(ویدئو) مقاومت باورنکردنی ساعت هوشمند هوآوی در عمق ۳۰ متری آب!

‍‍‍‍‍‍

فرارو-هوآوی ساعت هوشمند Watch GT 3 را در اکتبر ۲۰۲۱ معرفی کرد. اکنون این برند آماده است تا در ۲۸ آوریل Watch GT 3 Pro را در چین معرفی کند. ویدئوی تبلیغاتی این ساعت هوشمند نشان می‌دهد که ساعت جدید هوآوی نه تنها ممکن است دارای مقاومت 5ATM در برابر آب باشد، بلکه به کاربران اجازه استفاده از این ساعت هوشمند را در آب‌های عمیق نیز می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، Watch GT 3 Pro یک ساعت هوشمند با رتبه IP68 و استاندارد ضد آب EN13319 به عنوان لوازم جانبی غواصی می‌باشد. به این معنا که Watch 3 Pro از غواصی عمیق تا عمق ۳۰ متر پشتیبانی می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که حدود ۲۰۰ آزمایش انجام داده تا بررسی کند که آیا این ساعت استاندارد‌های مقاومت در برابر آب برای غواصان را برآورده می‌کند یا خیر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتظار می‌رود Watch GT 3 Pro با سیستم عامل HarmonyOS عرضه شود و تا ۱۴ روز عمر باتری داشته باشد. نوع ۴۲ میلی متری دستگاه ممکن است دارای ساختار سرامیکی باشد و احتمالا سفید، یکی از رنگ‌های این ساعت باشد. نوع ۴۶ میلی متری این محصول نیز ممکن است با یک قاب آلیاژ تیتانیوم عرضه شود. هوآوی ممکن است Huawei Watch GT 3 Pro Porsche Edition و نسخه ECG را در کنار ساعت معمولی Watch GT 3 در تاریخ ۲۸ آوریل معرفی کند. در این رویداد محصولات دیگر هوآوی همچون ردیاب تناسب اندام Band ۷، گوشی هوشمند تاشو Mate Xs ۲ با طراحی تاشو به سمت بیرون و Smart Screen V Pro نیز معرفی خواهند شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 3 Pro ساعت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد.

کد خبر 847621 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى حوادث جهان تصادف

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد