Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی می‌گوید؛ از اینکه تیم ملی با انگلیس در یک گروه قرار گرفته، خوشحال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اللهیار صیادمنش که در پنجره زمستانی اخیر به طور قرضی از فنرباغچه به هال‌سیتی پیوست و انتظار می‌رود به خاطر شروع خوبش در این تیم انگلیسی قراردادش در تابستان پیش‌رو قطعی شود، می‌گوید از اینکه می‌تواند شانس رویارویی با انگلیس در جام جهانی 2022 قطر را داشته باشد، خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش 21 ساله که اخیراً اولین گلش با پیراهن هال‌سیتی را در برتری 2 بر یک این تیم مقابل کاردیف‌ستی به ثمر رساند، در گفت‌وگو با نشریه باشگاه هال‌سیتی با عنوان «تایگرز»، درباره قرعه تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر گفت: تمامی تیم‌های حاضر در جام جهانی خوب هستند.

وی افزود: انگلیس تیم سطح بالایی است، بنابراین خوشحالم که با آنها بازی خواهیم کرد. بازی با تیم‌های خوب همیشه خوب است، بنابراین مشتاقانه منتظر همه بازی‌ها هستم و امیدوارم صد درصد تلاش‌مان را به کار ببندیم و بهترین عملکردمان را در جام جهانی نشان دهیم.

چمپیونشیپ انگلیس| پیروزی خانگی هال‌سیتی در حضور 77 دقیقه‌ای صیادمنش

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه B با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپایی (ولز، اسکاتلند، اوکراین) همگروه است، در اولین روز مسابقات جام جهانی 2022 و در تاریخ 30 آبان ماه در ورزشگاه بین‌المللی الخلیفه به مصاف سه‌شیر خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی انگلیس اللهیار صیادمنش هال سیتی جام جهانی قطر تیم ملی تیم ملی انگلیس اللهیار صیادمنش هال سیتی جام جهانی قطر جام جهانی هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند