Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@04:59:53 GMT

بندر امیرآباد نقطه قوت اقتصادی شمال کشور است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۶۸۲۱

بندر امیرآباد نقطه قوت اقتصادی شمال کشور است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، امیر حسین قهرمانی با هدف تعامل و رایزنی پیرامون مسائل موجود میان بندرامیرآباد و نیروی دریایی از این بندر بازدید کرد. وی پیش از این بازدید در جلسه ای که در دفتر مدیرکل بندرامیرآباد برگزار شد ، ضمن بررسی طرح توسعه ای بندر بر روی مسائل مرتبط و همکاری دوجانبه به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر قهرمانی در این دیدار بندرامیرآباد را نقطه قوت اقتصادی شمال کشور برشمرد و حضور ارتش را جهت حفظ امنیت آب های سرزمینی و بین المللی در کنار این بندر در شرق دریای مازندران ضروری دانست.

وی از همکاری و مساعدت وافر مدیران بندرامیرآباد با نیروی دریایی شرق مازندران قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تعامل بیش از پیش ، دریای خزر به عرصه جولانگاه شناورهای تجاری ایرانی و بین المللی در فضای امن و مورد اعتماد جهت کمک به اقتصاد کشور تبدیل شود.

در این دیدار که به میزبانی بندرامیرآباد برگزار شد، محمدعلی اصل سعیدی پور ضمن ارائه عملکرد و رشد چشمگیر بندرامیرآباد در سالهای اخیر ، میزان تخلیه و بارگیری کالا و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی را نقطه عطف این بندر دانست که در سایه امنیت و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در حفاظت از مرزهای کشور عزیزمان ایران این اتفاق مهم رقم خورد.

48

کد خبر 1625501

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج کوتاه در دریای خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز شنبه ۸ اردیبهشت با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۶ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • موج کوتاه در دریای خزر