Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:17:22 GMT

آینده مبهم فرنکی دی یونگ در بارسلونا / گزارش روز مارکا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۷۰۶۶

فرنکی دی یونگ دیگر یک مهره غیرقابل فروش برای بارسلونا به نظر نمی‌رسد

آینده‌ی فرنکی دی یونگ در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام اسنت و حضور او در بارسلونا برای فصل آینده، تضمین‌شده نیست. با وجود صحبت‌های اخیر ژاوی و خود بازیکن مبنی بر ادامه همکاری برای سال‌های آینده، هنوز واقعیت درباره‌ی آینده دی یونگ مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری | به گزارش مارکا، پیش از بازی بارسلونا و رایو وایکانو، ژاوی از اهمیت فرنکی دی یونگ و سطح بالای او در ترکیب بارسلونا صحبت کرده بود. ژاوی مایل به ادامه همکاری با این هافبک هلندی است و از او رضایت دارد. یوردی کرایوف نیز پیش‌تر گفته بود فرنکی دی یونگ بازیکنی ارزشمند برای بارسا به شمار می‌رود و در فکر فروش او نیستند. با این حال یوردی کرایوف تایید کرده بود دی یونگ بازیکنی پرمشتری است.

علاقه اریک تن هاخ به همکاری با فرنکی دی یونگ در منچستریونایتد

نارضایتی فرنکی دی یونگ

با وجود این صحبت‌ها، دی یونگ از شرایطش در بارسلونا رضایت کامل ندارد و احتمال جدایی در تابستان وجود دارد. این هافبک 24 ساله از اتفاقاتی که در این فصل برای بارسلونا افتاد، رضایت ندارد. درست است که ژاوی همیشه از او تمجید می‌‌کند اما در واقعیت، حرف و عملش یکی نیست. در 27 بازی گذشته بارسلونا که ژاوی روی نیمکت این تیم حضور داشته، دی یونگ فقط در هفت بازی به صورت کامل بازی کرده است. زمانی که دی یونگ به بارسلونا پیوست، قرار بود به عنوان مهره‌ای مهم در خط هافبک، همیشه حضورش تضمین شده باشد. به همین علت بود که بارسلونا 75 میلیون یورو برای او پرداخت کرد. 

تعویض‌های مکرر

تعویض فرنکی دی یونگ پس از دقیقه 60 برای هواداران بارسلونا یک اتفاق قابل پیش‌بینی است. در 27 بازی که ژاوی سکان هدایت بارسا را در دست داشته، دی یونگ 14 مرتبه تعویض شده است. مقابل رایو وایکانو نیز این اتفاق افتاد و این هافبک هلندی با چهره‌ای مشخصا عصبانی به رخت‌کن رفت. دی یونگ مشتریان خودش را دارد. پس از رسمی شدن انتقال اریک تن هاخ به منچستریونایتد، توجه شیاطین سرخ به فرنکی دی یونگ جلب شده است. دی یونگ در تیم تن هاخ بهترین بازی‌های دوران فوتبالش را انجام داده بود. البته فقط منچستریونایتد نیست؛ بایرن مونیخ در این سال‌ها همیشه دی یونگ را مد نظر داشته است و جای تعجبی نخواهد بود اگر بایرن مونیخ بخواهد برای خرید این هافبک تیم ملی هلند، اقدامی انجام دهد. در حال حاضر، دی یونگ آماده است به پیشنهادها گوش کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرنکی دی یونگ دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا