Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:53:24 GMT

باید بستر ارتقای رضایتمندی مردم را فراهم کنیم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۷۹۹۳

باید بستر ارتقای رضایتمندی مردم را فراهم کنیم

برای ارتقا رضایتمندی مردم و بهبود شرایط فردیس به جد تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان فردیس ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های ابوالفضل اینانلو فرماندار سابق این شهرستان، افزود: آقای خداداد کاشفی به عنوان فرماندار جدید شهرستان فردیس وظایف خطیری بر دوش دارد و باید با تلاش شبانه روزی درصدد بهبود وضعیت این شهرستان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امید است با اتحاد و انسجام و تعامل مجموعه مسئولان استان، بتوانیم شرایط بهتری را برای فردیس رقم بزنیم و بستر ارتقا رضایتمندی مردم را در دولت مردمی سیزدهم، فراهم کنیم.

استاندار البرز: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس را از مهمترین برنامه‌های انقلاب اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، طبق منویات بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و از مردم شریف استان دعوت کرد تا در این مراسم همانند گذشته پرشور حاضر شوند.

کد خبر 5476031

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی استاندار البرز فردیس ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا راهپیمایی روز قدس شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی بارش باران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر ۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد و گفت: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز ادامه داد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 6094832

دیگر خبرها

  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد