Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس معزول فدراسیون فوتبال امروز هم در جلسه کمیته اخلاق حاضر نشد.

خبرگزاری میزان - در حالی که بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال قرار بود شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از غیبت  در جلسه روز گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، امروز در این جلسه حاضر شود، اما امروز هم این اتفاق نیفتاد و وی در این جلسه حاضر نشد.

در نامه کمیته اخلاق به شهاب الدین عزیز خادم آمده است:

باتوجه به دعوت و عدم حضور جهت ارائه دفاعیات از آنجایی که مطابق ماده ۱۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه هرگونه سند و یا عذر موجه عدم حضور به کمیته اخلاق باید توسط وکیل مدنی و یا وکیل دادگستری با دارا بودن مدارک مثبت سِمَت باشد و تاکنون چنین نماینده و مستندات و عذر موجهی به صورت قانونی به این مرجع اعلام نشده است، لذا جهت رعایت حقوق دفاعیه جنابعالی و اصول دادرسی، مقرر است راس ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ششم اردیبهشت ۱۴۰۱ در این مرجع حاضر شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت وجود عذر موجه موضوع ماده ۱۱۴ مقررات انضباطی ضمن ارسال مدارک تایید شده و مستند نماینده قانونی مطلع خود را جهت اخذ توضیح به این مرجع اعزام نمایید.

در صورت عدم رعایت مقررات فوق، مستند به بند ۵ ماده ۴۵ آیین نامه اخلاق اتخاذ تصمیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری جلسه عزل عزیزی‌خادم مشخص شد 

انتهای پیام/

برچسب ها: عزیزی خادم فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عزیزی خادم فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور