Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم مرادیان با اشاره به ترک فعل در برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: اردوگاه دانش آموزی جزیره هرمز درسال ۱۳۸۷ به دستور مقامات استانی احداث آن در زمینی به مساحت ۳ هکتار در ساحل دریا آغاز شده است و ساختمان مناسبی برای اردوگاه تفریحی دانش آموزی با هزینه میلیاردی از بیت المال ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: عملیات احداث اسکلت نماکاری، کاشی سرویسهای بهداشتی، رنگ آمیزی، برق کشی، نصب درب و پنجره ها و محوطه سازی آن انجام شده ولیکن بدلیل عدم نگهداری مناسب و عدم توجه به حراست از اموال بیت المال بدون نگهبان و مراقبت لازم رها شده است.

مرادیان اظهارداشت: در بازدید از این اردوگاه مشخص شد درب و پنجره ها، سیم های برق و سایر لوازمات ساختمان مذکور به سرقت رفته و باعث تخریب نمای ساختمان و محوطه داخلی آن شده است و متاسفانه مسئولان مربوطه هیچگونه مراقبتی از اموال بیت المال بعمل نیاوره اند که موضوع از مصادیق تساهل در نگهداری و تضییع اموال دولت محسوب شده و پرونده مسئولان مربوطه جهت رسیدگی به مقامات مربوطه ارجاع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه نحوه تملک زمین موصوف که تقریبا در حریم ۶۰متری دریا قراردارد و مجوز احداث و تامین اعتبار پروژه موصوف دارای ابهامات قانونی متعددی است که موضوع در دستور کار رسیدگی دیوان محاسبات قرار گرفته است.

کد خبر 5476138

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوان محاسبات هرمزگان جزیره هرمز ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان شب احیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی بارش باران خراسان رضوی بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ مردم و دانش آموزان با گذران یک روز خوش آب و هوا در دل جنگل منحصربه فرد فندقلو، اوقات آرامبخش و خاطره انگیزی را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد