Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با تاکید بر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران آنلاین، محسن منصوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: با توجه به وضعیت کرونایی در سطح کشور و تهران مقرر شد مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال برگزار شود که در تهران نیز این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این خصوص روز گذشته در محل استانداری تهران شورای فرهنگ عمومی برگزار شود و مقرر شد این مراسم متفاوت تر از سال های گذشته با همکاری بسیج و سپاه، شورای تبلیغات اسلامی، شهرداری، فرهنگ و ارشاد و سایر دستگاه های متولی برگزار شود.

منصوری با اشاره به ترویج کار فرهنگی موثر و با برنامه اظهار کرد: هر چقدر این کارهای فاخر در تهران اجرایی شود به عنوان یک الگو به سراسر کشور منتقل می شود و باید در مراسمات مختلف با شیوه های نوین نسبت به اجرایی کردن برنامه ها اقدام کرد.

وی ادامه داد: در جلسه شورای فرهنگی عمومی موضوعات اصلی برنامه های فرهنگی و مذهبی استان تهران تدوین شد که مقرر شد که این برنامه ها به شکل بهتر و متفاوت در مناسبت های مختلف اجرا شود.

منصوری به موضوع زیباسازی شهرها در مناسبت های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت کارهای خوبی از سوی شهرداری تهران انجام شده که باید این نوع کارها در تهران و شهرستان ها توسعه پیدا کند.

وی در خصوص برگزاری مراسم عید سعید فطر نیز گفت: این مراسم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و تکایا برگزار خواهد شد.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) نیز گفت: با توجه به اینکه خیل عزاداران از سراسر کشور مشتاق حضور در این مراسم هستند مقرر شد به جهت حفظ سلامت مردم عزاداران تنها از استان های همجوار از جمله البرز و قم و شهرهای اطراف تهران در این مراسم شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز ویروس کرونا در کشور وجود دارد و مردم همچنان باید توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

استاندار تهران با بیان اینکه فضای مجازی نیز در مناسبت های مختلف برنامه های مختلفی دارد گفت: برخی مردم از جمله سالمندان و افراد کم توان می توانند در فضای مجازی این مراسمات را دنبال کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

کد خبر 6092757 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود