Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی با اشاره به اینکه طرح مفتاح الجنه در طول ایام سال به ویژه در ماه رمضان به همت کمیته امداد برنامه ریزی و اجرا می شود، گفت: پنج هزار و ۵۵۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ماه رمضان امسال در قالب طرح مفتاح الجنه مورد تفقد ودلجویی قرار می‌گیرند.

او  از کمک یک میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومانی کمیته امداد استان زنجان برای رفع مشکلات و نیاز‌های خانواده‌هایی که در راستای طرح مفتاح الجنه مورد بازدید قرار گرفته اند خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان از مجموع مبالغ اهدایی به نیازمندان  از طریق مشارکت های خیران  جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی با اشاره به آموزه‌های دینی و سفارشات ائمه معصومین (ع) به همنشینی و مصاحبت با نیازمندان، این عمل نیک را موجب جاری شدن الفت و مهربانی بیشتر در جامعه اسلامی دانست و گفت: در راستای ارتقاء همدلی و ترویج گفتمان مشارکت همگانی در رسیدگی به نیازمندان، طرح مفتاح الجنه با هدف دیدار و دلجویی از خانواده‌های تحت حمایت و بررسی مسائل و مشکلات این خانواده‌ها با حضور مسئولان، خیران و حامیان نیکوکار توسط کمیته امداد برنامه ریزی و در طول سال اجرا می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استقبال خوب خیران و مسئولان نیک اندیش زنجانی از اجرای طرح مفتاح الجنه، از آمادگی کمیته امداد استان زنجان برای فراهم کردن زمینه دیدار خیران، مدیران و مسئولان استان با خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در ایام باقیمانده از ماه رمضان خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده تا پایان ماه رمضان اجرای طرح مفتاح الجنه با همراهی و مشارکت خیران و مسئولان به منظور دیدار با خانواده‌های تحت حمایت ادامه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمیته امداد استان زنجان طرح مفتاح الجنه تحت حمایت ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی