Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: کارگروه حقوقی قضایی تشکیل شده در راستای اجرایی کردن شعار سال در دادگستری استان فارس آماده همکاری و تعامل با سایر دستگاه و نهاد‌ها است. خبرگزاری میزان-  حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان دادگستری استان فارس اظهار کرد: برنامه ریزی در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب از جمله دغدغه و اولویت‌های ما در دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: پس از تشکیل کارگروه ویژه در مجموعه قضایی فارس جهت تدوین برنامه‌های محوری شعار سال این کارگروه آماده همکاری و تعامل بین بخشی با سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های استان است.
رئیس کل دادگستری استان فارس در جمع مدیران دولتی و بخش خصوصی با بیان اینکه تصدی گری بانک‌ها در واحد‌های تولیدی، باعث خروج واحد‌ها از چرخه تولید و در نتیجه بیکاری کارگران می‌شود، گفت: در این خصوص ما در دستگاه قضایی و در راستای وظایف ذاتی و قانونی خود تلاش خواهیم کرد ضمن حفظ حقوق بانک‌ها از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تأکید بر اینکه در راستای رفع موانع تولید در سال گذشته تلاش‌های خوبی از سوی مجموعه قضایی استان انجام شد و همین روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، گفت: امروز لازم است هر مسئولی در حیطه وظایف خود در راستای تحقق شعار سال تصمیمات شجاعانه اتخاذ کند.

وی افزود: دادگستری فارس روند توجه به نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان را از سال‌های گذشته آغاز کرده است و امسال نیز این اقدامات با توان و تمرکز بیشتر در دستور کار قرار دارد.

معاون قضایی دادگستری فارس نیز در این جلسه با ارائه اقدامات دادگستری فارس از ابلاغ دستورالعمل به کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استانی در قالب بخشنامه با هدف جلب همکاری و کمک به امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی ـ قضایی، تولید و اشتغال و مبارزه با فساد اقتصادی خبر داد.   وی تصریح کرد: مسئولان کلیه واحد‌های قضایی استان ملزم شده اند از توقیف اموال شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و توقیف حساب‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی و دیگر نهاد‌ها و واحد‌های تولیدی توسط دوایر اجرای احکام مدنی و قضات شعب دادگاه‌ها در راستای تامین خواسته پرهیز نمایند و در صورت لزوم تصمیم نهایی در این خصوص پس از بررسی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و نظر مستقیم رئیس کل دادگستری استان اتخاذ شود.   وی بیان کرد: تأمین امنیت سرمایه گذاری در استان در همه بخش‌ها و فراهم کردن محیط سالم و امن کسب و کار به وسیله قوه قضاییه و ورود دستگاه قضایی به فعالیت‌های ناسالم اقتصادی از جمله قاچاق کالا که امر تولید را از مسیر صحیح خود خارج می‌کند همواره مورد تأکید مدیریت ارشد قضایی استان است که در همین راستا برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و مفسدان اقتصادی در این حوزه با جدیت در دستور قرار دارد.

معاون قضایی دادگستری فارس اختصاص شعبه‌های ویژه جهت رسیدگی و حل و فصل مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی، اقدامات نظارتی بر عملکرد سایر دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در جهت بی اثر کردن تبلیغات سوء را از دیگر اقدامات انجام شده خواند. بیشتر بخوانید:  دادستان فارس از قرارگاه نوروزی انتظامی استان و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز بازدید کرد انتهای پیام/  برچسب ها: رئیس کل دادگستری فارس اقتصاد مقاومتی سید کاظم موسوی مدیران دولتی و خصوصی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری فارس اقتصاد مقاومتی سید کاظم موسوی مدیران دولتی و خصوصی دادگستری استان فارس رئیس کل دادگستری واحد های تولیدی دادگستری فارس دستگاه ها شعار سال نهاد ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان