Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:36:33 GMT

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۴۹۱۳

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مراسم تکریم سیدمحمد طباطبایی و معارفه جواد محمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا جانثاری معاون استاندار اصفهان، پیشکسوتان ورزش و رؤسای هیأت‌های ورزشی برگزار شد.

محمدرضا جانثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی در تاریخ بی‌سابقه است؛ گفت:افتخاراتی که نظام جمهوری اسلامی در عزت عمومی و رشد در ابعاد مختلف به ارمغان آورده است، در هیچ دوره‌ای وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موظف هستیم جهاد تبیین را جدی بگیریم، عنوان کرد: دشمن در حال تلاش برای تیره نشان دادن وضعیت کشور است و گفتمان دولت مردمی، خدمت و کار بی‌حاشیه است و نباید وقت تلف کنیم.

جان‌نثاری با تأکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد در جایگاهش کاری انجام دهد که ظرفیت‌ها از دست برود؛ تصریح کرد: مردمی بودن یعنی مدیران از ظرفیت مردم استفاده کنند و اجازه دهند استعدادها شکوفا شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: قهرمانان ما باید پهلوان هم باشند و به دنبال تربیت قهرمانان پهلوان باشیم که کشور خود را دوست دارند، دشمن‌ستیز هستند و مردم را دوست دارند، پشتیبان ورزش استان هستیم و دوست داریم ورزش اصفهان با جهش جلو رود.

وی با اشاره به اهمیت بخش جوانان، عنوان کرد: تشکل‌های جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد باید قدرت کار داشته باشند؛ کار خیلی سنگین است، اما با همدلی می‌توان آن را پیش برد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان جواد محمدی محمد طباطبایی مدیرکل ورزش اصفهان تودیع معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ