Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@02:16:58 GMT

تجربه خوب شرکت در کلاس معلم خصوصی استادبانک

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۵۲۰۹

تجربه خوب شرکت در کلاس معلم خصوصی استادبانک

مجموعه تدریس خصوصی استادبانک به دلیل داشتن مزایا و امکانات آموزشی بسیار بر روی سایت خود، توانسته حس شیرین و موفقیت‌آمیز کلاس‌های تدریس خصوصی را برای تمام دانش‌آموزان و دانشجویان ایجاد کند. اما این مزایا و امکانات شامل چه مواردی است و استادبانک با تکیه بر چه امکاناتی می‌تواند این تضمین را دهد که شما کلاس خصوصی موفقی داشته باشید؟ این محتوا تا انتها به صورت شفاف راجع به همه مواردی صحبت می‌کند که می تواند برای شما یک امتیاز ویژه محسوب شود پس تا انتهای مطلب، همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در جستجوی معلم خصوصی خوب هستید، رزومه تدریس‌شان را بسنجید.

مهم‌ترین خواسته دانش‌آموزان و والدین از یک سایت تدریس خصوصی این است که یک معلم خصوصی خوب را به آن‌ها معرفی کند. معلمی که توانایی بالایی در تدریس دروس و رزومه شفافی از سوابق تدریس خود داشته باشد. استادبانک این تضمین را می‌تواند به والدین و دانش‌آموزان دهد که بهترین اساتید تدریس خصوصی را به آن‌ها معرفی می‌کند. علت این تضمین در سخت‌گیری‌هایی است که استادبانک در بدو ورود اساتید به سیستم، بر درستی رزومه تحصیلی و سوابق تدریس آن‌ها و همچنین توانایی‌هایشان در تدریس انجام می‌دهد.

در واقع در مجموعه استادبانک مدرسینی که توانایی تدریس نداشته باشند، به هیچ عنوان مورد پذیرش مجموعه قرار نخواهند گرفت. بنابراین مهم‌ترین عامل رضایت دانش‌آموز از کلاس خصوصی، داشتن معلم و استاد خصوصی حرفه‌ای در تدریس است که شما می‌توانید این امتیاز را از مجموعه استادبانک به دلیل نظارت بر اساتید، جستجو کنید.

اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان، درخواست معلم خصوصی شما ثبت شود، نیاز به تیم پشتیبانی پیگیر دارید

گاهی شما برای درخواست معلم خصوصی خود و ثبت نام دراستادبانک، وقت کافی ندارید و به دلیل قرار گرفتن در زمان امتحانات می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن معلم خصوصی بگیرید. اکثراوقات نیز برای انتخاب معلم خصوصی دچار تردید شده‌ و نمی‌دانید کدام یک را انتخاب نمایید. این سردرگمی در انتخاب معلم شما را کلافه کرده و نیاز دارید در اسرع وقت کارشناسی، پیگیر سوالات و درخواست معلم خصوصی شما باشد.

تیم پشتیبان استادبانک به دلیل مهم‌ترین ویژگی‌ که هر تیم مرکز تماسی باید داشته باشد، یعنی داشتن سرعت بالا در پاسخ‌گویی به کاربران خود و ثبت و پیگیری درخواست آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن، توانسته است رضایت خیلی از والدین و دانش‌آموزان و دانشجویان را جلب کند. بنابراین اگر شما درخواست کلاس معلم خصوصی دهید، در سریع‌ترین زمان با شما تماس می‌گیرند و بعد از راهنمایی و پاسخ به تمام سوالات احتمالی‌تان، درخواست‌تان را ثبت می‌کنند. همچنین کارشناس شما تا آخرین جلسه‌ نیز همراهتان بوده و پیگیر نحوه برگزاری کلاس‌تان است.

اگر برای درس‌های سخت به کلاس تدریس خصوصی نیاز دارید، باید در جستجو استاد حرفه‌ای باشید

تصور دانش‌آموزان نسبت به اساتید حرفه‌ای و مشهور در تدریس خصوصی این بوده که دسترسی به آن‌ها بسیار سخت است. یا اکثر آن‌ها برای برگزاری کلاس، هزینه‌های زیادی دریافت می‌کنند. در درس‌های تخصصی و مهمی مثل زیست، اغلب والدین با وجود پرداخت هزینه گزاف، چندان از میزان تدریس معلم اطلاعی نداشته و خیلی از مواقع این هزینه را بابت شهرت او پرداخت می‌کنند.

استادبانک برای جلوگیری از این تصورات و شفاف‌سازی، با رعایت چند نکته بسیار مهم، انتخاب را برای والدین و دانش‌آموزان هموار کرده است. به عنوان مثال اگر شما وارد صفحه اساتید تدریس خصوصی زیست شوید، متوجه میزان ستاره اساتید و امتیاز آن‌ها خواهید شد که براساس عملکرد و کیفیت تدریس استاد تعیین شده است. اگر بر روی پروفایل هر استاد کلیک کنید، در بخش نظرسنجی و بخش رزومه تحصیلی و سوابق تدریس استاد، شفافیت بیشتری برای شما ایجاد می‌شود.

همچنین استادبانک با مشخص کردن بخش برترین اساتید تدریس خصوصی هر فصل، در انتخاب بهتر معلم مورد نظرتان، کمک شایانی می‌کند. بنابراین دانش‌آموز و والدین عزیز می‌توانند به اساتید حرفه‌ای در تدریس دسترسی داشته و ارزش هزینه کلاس معلم خصوصی خود را نیز براساس شفافیت در رزومه اساتید بدانند.

فرصت ویژه استفاده از خدمات رایگان استادبانک

قطعاً هر دانش‌آموزی در کنار داشتن معلم خصوصی خوب، نیاز به خدمات دیگری از جمله دسترسی به برترین نمونه سوالات امتحانی و بهترین مقالات تحصیلی دارد. اگر وارد سایت استادبانک شوید، می‌توانید از خدمات آموزشی رایگان استادبانک مثل اپلیکیشن تدریس خصوصی استادبانک که شامل دوره‌های مختلف سوالات امتحانی، کتب درسی تمام مقاطع تحصیلی و گام به گام دروس بوده، استفاده کنید. یا از بخش مجله استادبانک، برترین مقالات آموزشی مانند انواع روش مطالعه دروس، مقالات انگیزشی مانند چطور شاگرد زرنگ کلاس شویم و مقالات مشاوره‌ای مانند نحوه انتخاب رشته کنکور را بخوانید.

قیمت تدریس خصوصی، معیاری مهم برای انتخاب مناسب‌ترین معلم

قطعاً هزینه تدریس خصوصی زیست‌ شناسی یا انتخاب تعرفه بهترین معلم فیزیک آنلاین یا حتی قیمت استاد خصوصی ریاضی برای خیلی از والدین سنگین است. به دلیل هزینه‌های بالا حتی خیلی از آن‌ها از گرفتن معلم خصوصی صرف‌نظر کرده و مشکلات درسی فرزند خود را به اجبار رها می‌کنند. در مجموعه استادبانک به دلیل تنوع قیمتی برای همه دروس به خصوص دروس تخصصی و سخت مثل فیزیک و ریاضی، اغلب والدین می‌توانند از پس هزینه‌های کلاس خصوصی برآیند.

در واقع اگر دانش‌آموزی بخواهد بهترین معلم فیزیک در استادبانک را خارج از این مجموعه درخواست کند، باید هزینه خیلی زیادی بابت برگزاری کلاس با او پرداخت نمایید. اما همین معلم خصوصی فیزیک را می‌تواند با قیمت پایین‌تر، از سایت استادبانک بگیرد. همچنین دانش‌آموز می‌تواند با انتخاب اساتید یک ستاره، دوستاره و سه ستاره در تدریس، هزینه کمتری بابت جلسات خود پرداخت کند و خیالش از بابت تدریس استاد نیز راحت باشد. چون همانطور که گفتیم همه اساتید استادبانک توانایی تدریس دارند و تنها علت اختلاف امتیاز آن‌ها، بر میزان تجربه تدریس‌شان است.

دسترسی سریع به بهترین معلم‌های ایران با سامانه تدریس خصوصی استادبانک

بهترین مرجع برای انتخاب معلم خصوصی، مرجعی است که بتواند علاوه بر معرفی اساتید تدریس خصوصی خوب، محدودیت‌های کلاس‌های خصوصی را نیز برای شما رفع کند. به عنوان مثال اگر ساکن شیراز هستید و نیاز به معلم خصوصی زیست دارید، به راحتی از طریق سیستم تدریس خصوصی آنلاین استادبانک، به برترین اساتید زیست در هر نقطه از ایران دسترسی پیدا می‌کنید. یا اگر دانش‌آموز پایه دهم یا یازدهم هستید و می‌خواهید برای درس فیزیک، معلم خصوصی فیزیک یازدهم یا معلم خصوصی فیزیک دهم پیدا کنید، می‌توانید از استادبانک معلم مورد نظر خود را برای هر پایه و مقطعی انتخاب کنید.

در واقع می‌توان گفت استادبانک تلاش کرده است با رفع همه نیازهای آموزشی شما در زمینه معلم خصوصی، تجربه لذت‌بخش و موفقی از برگزاری کلاس با اساتید خود را برای‌ شما ایجاد کند. بنابراین اگر می‌خواهید از هر لحاظ به هدف خود رسیده و موفقیت خود را تضمین کنید وارد سایت استادبانک شوید یا با شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس بگیرید.

کد خبر 1625860

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اساتید تدریس خصوصی سریع ترین زمان خصوصی استادبانک برگزاری کلاس دانش آموزان معلم خصوصی دانش آموز ترین معلم خصوصی خوب حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علی مطهری افزود: از معلمان، مربیان و مشاوران نمونه بر اساس شاخص‌های معین شده در هفته معلم تجلیل می شود و معلمان نمونه استان به مرحله کشوری راه می‌یابند، اما امسال هیچ معلمی از آذربایجان‌غربی از بین ۷ نفر معرفی شده به مرحله کشوری جزو معلمان برتر قرار نگرفت.

او افزود: در سال‌جاری تحصیلی از ابتدا و تا انتها سهمیه‌های جذب معلمان پیگیری و ابلاغ شده و آزمون یکی از این پیگیری‌ها که آموزگاری است برگزار و نتیجه اعلام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: قبول‌شدگان تا روز یکشنبه می‌توانند مدارک خود را بارگذاری و از روز یکشنبه با مراجعه حضوری مقدمات کار برای ارزیابی تکمیلی انجام خواهد شد و از این طریق ۷۱۰ نفر سهمیه داریم که ۲.۶ برابر این رقم پذیرش انجام گرفته است.

مطهری اضافه کرد: ۱۱ گروه از فرهنگیان هم با استاندار آذربایجان‌غربی طی روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت دیدار خواهند داشت.

وی با اشاره به کمبود معلم در مدارس استان ادامه داد: با اضافه تدریس معلمان کنونی کمبود نیروی انسانی هم اکنون به چشم نمی‌آید و در اول مهر هم هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود.

مطهری افزود: هزار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان نیز از اول مهر وارد مدارس می‌شوند و از ظرفیت بازنشستگان با انجام ۳۰ سال خدمت نیز برای تدریس استفاده خواهیم کرد که شامل ۱۷۰۰ نفر از معلمان می‌شود.

او تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا فرهنگی، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی ویژه فرهنگیان و خانواده‌هایشان و در در مجموع بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت مقام معلم اجرا می شود.

 

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه