Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: عِرق ملی یکی از حلقه‌های گمشده امروز ما است که منجر به بسیاری از اتفاقات به خصوص مهاجرت‌ها شده است؛ چرا که اگر عِرق ملی وجود داشته باشد افراد هیچگاه خانواده خود را به دلیل کمبود امکانات رها نمی‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدمحمد پولادگر پیش از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: در طی 2 سالی که گرفتار ویروس منحوس کرونا بودیم، به یقین باید گفت که بیشترین لطمه در این بخش را جامعه ورزش در ابعاد مختلف جهانی و داخلی دید، که در راستای این اتفاق بسیاری از باشگاه‌ها متضرر شدند و متأسفانه باید گفت به دلیل آنکه در دوران کرونا مسئولیت یکی از فدراسیون‌ها را بر عهده داشتم این دوران در حوزه ورزش به خوبی مدیریت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوران بسیاری از صنوف موفق شدند تا مجوز فعالیت‌های خود را بگیرند اما صنف ورزش این مجوز را به دلیل آنکه همچون همیشه مظلوم بود و نگاه کم به آن می‌شد نتوانست مجوز فعالیت خود را اخذ کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان آنکه نگاه کم‌بینانه همچنان نسبت به ورزش وجود دارد، تصریح کرد: از مدیریت استان استدعا دارم که پرقدرت موضوع ورزش را در استان حمایت کنند. در بخش‌هایی که باید نمره و امتیاز داده شود ورزش کم دیده می‌شود. باید گفت که یکی از دلایل موفقیت آقای طباطبایی در دوره‌شان این بود که از تجربیات مدیران قبلی بهره‌مند شدند، اگر مدیری به این درجه از هوشمندی و درایت برسد که از تجربه مدیران پیشین استفاده کند باید آن را تحسین کرد.

وی گفت: ما به راحتی در حال از دست دادن سرمایه‌های انسانی‌مان هستیم، سرمایه‌هایی که این مملکت برای آزمون و خطاهایش هزینه کرده است. انسان‌ها می‌توانند با استفاده از تجربیات دیگران چند بار زندگی کنند. کتاب معجزه پیامبر ما، قرآن کریم نیز بخش عمده‌اش به تاریخ و عبرت‌های آن اختصاص یافته است. امیدوارم که آقای محمدی نیز این موضوع را سرلوحه کار خود برای استفاده از تجربیات مدیران دیگر قرار دهد.

پولادگر با بیان آنکه امیدوارم استفاده از تجربیات مدیران قبلی به عنوان یک اصل در مجموعه‌های مختلف و اداره کل ورزش و جوانان نهادینه شود، خاطرنشان کرد: به یاد دارم که در تهران زمانی شهردار وقت تلاش کرد تا موضوع دوچرخه سواری را راه‌اندازی کند اما به دلیل فرازونشیب‌های تهران این ایده عملی نشد، اما اصفهان شرایطی دارد که می‌توان این موضوع را راه‌اندازی کرد و ورزش را در سبد زندگی خانواده‌ها قرار داد. امروز زندگی‌هایمان به گونه‌ای است که به موجب فعالیت‌های بدنی کم شرایط جسمانی افراد در وضعیت نامناسبی قرار گرفته است.

وی با بیان آنکه ورزش مهم‌ترین نقش را در حوزه سلامتی افراد ایفا می کند، اظهار داشت: باید به این منظور قرارگاهی تشکیل شود که همه ادارات و سازمان‌ها مشارکت داشته باشند. زمینه‌های ایجاد این اتفاق در اصفهان وجود دارد و امیدوارم در دوره جدید شاهد توسعه ورزش همگانی و قرار دادن ورزش در سبد زندگی خانواده‌ها باشیم.

پولادگر: برای فدراسیون فوتبال بودجه‌ای ویژه در نظر گرفته شده است/ امیدواریم طلسم تیم امید شکسته شوددیدار رئیس اتحادیه تکواندو آسیا با پولادگر + تصاویرپولادگر: بودجه پرداختی به فدراسیون‌ها تا پایان سال به 85 درصد می‌رسد/ امسال 831 درخواست اعزام تصویب شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بازدید از گلستان شهدای در ابتدای سفر خود به اصفهان، بیان کرد: در گلزار شهدای اصفهان که پا می‌گذاری باید به این موضوع فکر کنیم که مطالبه‌گری را کنار بگذاریم، گاهی حواسمان نیست که طلبکار مردمیم یا بدهکار آنها هستیم. برای حقوق مردم به طور قطع باید مطالبه‌گر بود اما باید همیشه به یاد داشته باشیم که بدهکار مردمی هستیم که بهترین‌های خود را برای استقرار این نظام از دست دادند.

وی افزود: امروز برای ایجاد ناامیدی و یأس در مردم سیاه‌نمایی‌های بسیاری می‌شود. تلاش زیادی برای کمرنگ کردن اتفاقات بزرگ در بخش‌های مختلف به ویژه ورزش دارند و متأسفانه دارد این موضوع به فرهنگ تبدیل می‌شود که هنگامی که می‌خواهید از چیزی تعریف کنید همه کسل می‌شوند اما به هنگام انتقادها همه دقت ویژه‌ای دارند به غلط گیر تبدیل می‌شوند. رمز موفقیت در همه عرصه‌ها همدلی و همزبانی است. همدلی مهم‌تر است همزبانی است چرا که نتیجه آن پیروزی است.

پولادگر با بیان آنکه امیدوارم همدلی و وفاق در ورزش استان اصفهان بیفتد و شاهد شکوفایی بیش از پیش ورزش استانی که در جایگاه واقعی خود به ویژه در حوزه ورزش قهرمانی همچنان قرار ندارد برسد، ادامه داد: اصفهان در بسیاری از رشته‌های پتانسیل‌های ویژه‌ای دارد که زمینه شکوفایی آن فراهم نشده است. معمولا مدیران بومی در اصفهان بسیار لطمه می‌بینند که به همین خاطر تعداد این مدیران در چندسال اخیر در این استان کمرنگ‌تر شده است.

معاون وزیر ورزش گفت: همه می‌دانیم که عِرق ملی که یکی از حلقه‌های گمشده امروز ما است که منجر به بسیاری از اتفاقات به خصوص مهاجرت‌ها شده است، چرا که اگر عِرق ملی وجود داشته باشد افراد هیچگاه خانواده خود را به دلیل کمبود امکانات رها نمی‌کنند.

وی با اشاره به آنکه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای روز جوان از سوی وزارت و اداره کل ورزش و جوانان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: اگر محلی را از خود بدانیم حتی اگر ویرانه هم باشد تا آبادانی آن صبر می‌کنیم. ایراد گرفتن کار بسیار راحتی است که چیزی جز یأس و ناامیدی به همراه ندارد. اعتقاد دارم که ورزش مقوله‌ای است که چاشنی آن باید در همه فعالیت‌ها باشد و می‌تواند همدلی و وفاق را ایجاد کند. امیدوارم که خانواده بزرگ، قدیمی و قدرتمند ورزش استان اصفهان همراه و همگام مدیرکل جدید باشند.

انتهای پیام/170/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

طرفداری| رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو