Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا صادر کرد. 

رای صادر شده به این شرح است: در دیدار هفته بیست و سوم لیگ آزادگان بین تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا از سوی بابک پورغلامی مربی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی نسبت به سرمربی تیم حریف که منجر به اخراجش شد، رخ داد که وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پایان رافت سرمربی تیم شهرداری آستارا نیز به دلیل بدرفتاری نسبت به تیم حریف که منجر به اخراجش شد و استفاده از الفاظ نامناسب بعد از پایان بازی، به ۲ جلسه از همراهی تیم خود محروم و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد، این رای قابل تجدید نظر است. 

باشگاه ملوان انزلی به دلیل تخلفات تماشاگران و حضور افراد منتسب به میزبان در کنفرانس خبری و بدرفتاری نسبت به مربی تیم مقابل، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است. 

مسابقه تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا در شهرآورد فوتبال گیلان و در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور ۱۰ فروردین در انزلی با برتری ۲ بر صفر تیم ملوان به پایان رسید. 

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی نماینده گیلان در لیگ یک و صدرنشین این لیگ است و شهرداری آستارا دیگر نماینده گیلانی در رتبه هشتم لیگ آزادگان قرار دارد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

منبع: فارس

کلیدواژه: پایان رافت ملوان شهرداری آستارا شهرداری آستارا ملوان بندر انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور