Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۲ از جمع‌آوری مراکز غیرمجاز عرضه دام در خیابان مولوی با هدف جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی برای شهروندان منطقه خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، امیر یزدی ضمن گرامیداشت هفته زمین پاک گفت: احساس تعهد به محیط زیست شهری از شاخص‌های اصلی جوامع توسعه‌یافته و از مهم‌ترین اقدامات در دستیابی به توسعه پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدی توجه به پاکیزگی و زدودن آلاینده‌ها از فضاهای عمومی در اختیار شهروندان را از مأموریت‌های اولویت‌دار در شهرداری منطقه ۱۲ به عنوان یکی از مناطق مرکزی شهر تهران خواند و گفت: با توجه به آلودگی بالای آلاینده‌های زیست‌محیطی، پاکسازی پارکینگ جوادی واقع در خیابان صاحب‌جمع، نبش سرای خاقات در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.

وی افزود: به این منظور طی بازدید صورت‌گرفته از محل در حضور مدیران ارشد شهری منطقه، رؤسای مرکز بهداشت شرق تهران، نماینده دامپزشکی تهران، پلیس اماکن و سازمان تعزیرات حکومتی در مورد کشتار غیرمجاز دام در این مکان به صورت غیر بهداشتی تصمیم گیری شد.

شهردار قلب طهران با تأکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در دستیابی به محیط زیستی ایده‌آل یادآور شد: بدون شک تا زمانی که شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر در حفظ پاکیزگی آن نکوشند، به نتایج دلخواه در این زمینه نخواهیم رسید و از این نظر، فرهنگ‌سازی و آموزش‌های شهروندی برای توجه به محیط زیست، بهترین اقدام به شمار می‌رود.

بر اساس گزارش سایت شهر، یزدی ادامه داد: مقرر شد ظرف ۲۴ ساعت مالکان همه دام‌های حاضر در محل را جمع‌آوری و آن محیط را پاکسازی کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شهرداری تهران ، مراکزغیر مجاز عرضه دام ، مولوی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران مولوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز