Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون اجرایی رئیس‌ جمهور گفت: برای شهرستان‌های بویین‌زهرا و آوج ۹۵۰ میلیارد تومان تأمین اعتبار کردیم و علاوه بر آن ۲۵۰ میلیون یورو برای احداث نیروگاه "کلاس اف" بویین‌زهرا اختصاص دادیم.

به گزارش ایران اکونومیست از قزوین، سیدصولت مرتضوی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور رئیس‌ جمهور برگزار شد،‌ درباره نتایج سفر ریاست‌ جمهوری اظهار داشت: در مجموع در 9 فصل اقدامات بسیار مبارکی به عمل آمده که شامل فصل زیربنایی، صنعت و معدن، فرهنگی، آموزشی و ورزشی، حوزه رفاه و تأمین اجتماعی، بهداشت و درمان، حوزه آب، خاک و کشاورزی، حوزه اشتغال، حوزه امنیتی، نظامی و قضایی و در نهایت در بخش سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأمین منابع ارزی و ریالی برای توسعه استان اضافه کرد: بنابراین در این سفر اقدامات مؤثری برای توسعه استان با توجه به شاخص‌ها و مزیت‌های استان قزوین از جمله کشاورزی،‌ صنعتی و گردشگری صورت گرفت و مصوبات آن قطعی شد.

مرتضوی با اشاره به احصا و شناسایی نیازمندی‌ها و اولویت‌های استان قزوین ادامه داد: این نیازمندی‌‌ها در قالب 191 طرح و پروژه تعریف و تأمین اعتبار مناسبی شدند. علاوه بر اقداماتی که از محل منابع عمومی دولت برای استان صورت گرفت، خوشبختانه در حوزه سرمایه‌گذاری و تسهیلات 12 هزار و 174 میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع بزرگ،‌ متوسط و کوچک تصویب شد.

وی یادآور شد: این در حالی است که نیاز مسکن استان قزوین هم در یک برش مناسب در 4 سال پیش‌بینی شده و تسهیلات مورد نیاز برای تأمین مسکن هم در این بخش اختصاص داده خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به طرح موضوع عدالت اجتماعی از سوی نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج گفت: باید به استحضار ایشان و سایر اعضای شورای اداری برسانم که بر اساس سرشماری صورت‌گرفته حوزه بویین‌زهرا و آوج نزدیک 169 هزار نفر جمعیت دارد. برای این حوزه انتخابیه حدود 950 میلیارد تومان تأمین اعتبار کردیم و علاوه بر آن 250 میلیون یورو برای احداث نیروگاه کلاس اف بویین‌زهرا اختصا دادیم.

مرتضوی با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها در سطح استان اصولاً کارکرد ملی دارند، افزود: برخی از طرح‌ها کارکرد استانی دارند. به عنوان مثال اگر در مرکز استان یک بیمارستان فوق تخصصی احداث می‌شود، برای کل استان قزوین بوده و فقط برای شهر قزوین پیش‌بینی نشده است.

ح

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استان قزوین بویین زهرا تا مین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران