Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی روز قدس در زاهدان را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان، سرهنگ علی نام درست اظهار داشت: برای هر چه باشکوهتر برگزار کردن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی از ساعت 6 صبح از میدان «آزادی» زاهدان  آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیر راهپیمایی از میدان پاسداران به سمت تقاطع مطهری و پاسداران - تقاطع لشگر به سمت میدان آزادی- تقاطع مطهری پاسداران به سمت میدان آزادی- میدان امام علی(ع) به سمت میدان آزادی- میدان مهران زیرگذر به سمت میدان آزادی- میدان سید الشهدا به سمت خیابان آزادی- خیابان مصطفی به سمت خیابان آزادی- خیابان امام خمینی(ره) به سمت خیابان آزادی- کلیه فرعی های منشعب به خیابان آزادی خواهد بود.

اعلام آمادگی مردم اصفهان برای حضور پرقدرت در راهپیمایی روز قدس + فیلممحدودیت‌های ترافیکی روز قدس در کاشان اعلام شددعوت بسیج اساتید برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی افزایش حجم ترددها و احتمال وقوع ترافیک نسبتاً سنگین، از تمامی همشهریان انتظار داریم به منظور اجرای هر چه باشکوه‌تر این مراسم از پارک‌های دوبله و رها کردن خودرو بدون راننده به منظور ایجاد ترافیکی روان در مسیرهای اعلامی اجتناب و خودداری کنند.

انتهای پیام/392/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سمت میدان آزادی راهپیمایی روز قدس خیابان آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره شهر‌های مختلف یمن امروز شاهد راهپیمایی میلیونی مردم در حمایت از غزه بود
مردم در این راهپیمایی کهبا شعار «همراه با غزه سربلند، بسیج و آمادگی» برگزارشد ضمن بیانیه‌ای جنایت‌های اشغالگران را محکوم و خواستار تداوم عملیات نیرو‌های مقاومت علیه اشغالگران و حامیان آن شدند.

دیگر خبرها

  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی «جمعه خشم» درچالوس
  • راهپیمایی حمایت از غزه قهرمان در مازندران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت