Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشارچی گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس، نشان از درایت خاص ایشان دارد چراکه روز‌های اول و یا آخر ماه رمضان در کشور‌های اسلامی متفاوت است، اما آخرین جمعه این ماه در تمام کشور‌ها مشترک است.

او  می گوید: نامگذاری روز قدس یعنی اینکه امام راحل از تمام آزادی‌خواهان جهان خواسته‌اند تا توان و انرژی خود را در یک روز خاص برای فریاد زدن، آزادی‌خواهی برای بخشی از امت اسلام متمرکز کنند که سال‌های سال است که از سرزمین‌های خود رانده و مورد ظلم واقع شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افشارچی گفت: روز جهانی قدس یعنی تمام آزادی‌خواهان جهان با حضور خود را در راهپیمایی‌ها یادآوری می‌کنند که مسئله مهمی به نام فلسطین در دنیا وجود دارد که پیش از اینکه مسئله اسلامی باشد، یک مسئله انسانی است.

استاندار زنجان  گفت: روز قدس یعنی تمام آزادی‌خواهان فارق از هر دینی، دل در گرو مسئله فلسطین داشته و اعلام می‌کنند که این مسئله با حذف غده سرطانی اسرائیل، میسر و حل می‌شود.

مقام عالی دولت در استان زنجان با اشاره به حملات أخیر رژیم غاصب صهیونیستی به مسجدالاقصی، گفت: اسرائیل وقتی می‌بیند که مسئله فلسطین هنوز زنده است و هنوز افرادی هستند که در مقابل ظلم، ایستاده و برای مقابله با ظلم و ستم، انرژی می‌گذارند، قطعاً مجبور به این اقدام می‌شود.

او با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با دیدن این صحنه‌ها راه دیگری غیر از ایجاد سر و صدا، بمباران و شهادت مظلومان ندارد، اظهار داشت: این اتفاق، برعکس نشان می‌دهد که مساله فلسطین هنوز زنده است.

افشارچی  با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اهمیت و تأثیر بسیار زیادی دارد، گفت: حضور در راهپیمایی نشان می‌دهد که مسئله فلسطین را فراموش نکرده‌ایم.

استاندار زنجان گفت: شرکت در راهپیمایی نشان می‌دهد که علی‌رغم اینکه در ۲ سال گذشته  باتوجه به شیوع کرونا این مراسم تعطیل بود و نتوانستیم به خیابان‌ها بیاییم، اما هنوز هم با همان انرژی و توان، یاد مسئله بزرگ آزادی‌خواهی در ذهن‌مان زنده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار زنجان راهپیمایی روز قدس نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • پتانسیل چندجانبه گرایی شانگهای در برابر اسراییل
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد