Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:59:44 GMT

مطالبات بستانکاران کارخانه لبنیات ورامین پرداخت خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۰۵۶۷

مطالبات بستانکاران کارخانه لبنیات ورامین پرداخت خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی القاصی مهر پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از خطوط تولید کارخانه شیر ورامین که بود با همراهی علیرضا شمس رئیس دادگستری، درویشی فرماندار و سایر مسئولان ورامین انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کارخانه به خاطر مشکلات مالی و بدهی به بانک‌ها از چرخه تولید خارج و بانک‌ها اقدام به توقیف و فروش این شرکت کرده بودند تا اینکه با ورود به موقع دستگاه قضائی و با پیگیری مسئولان شهرستان این کارخانه مجدد به چرخه تولید بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از خط تولید بستنی و کره در این کارخانه که برای ۳۰ نفر از جوانان اشتغالزایی مستقیم صورت گرفت گفت: در حال حاضر ۱۳۰ نفر کارگر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر به طور غیر مستقیم در این کارخانه مشغول به کار هستند.

القاصی مهر بیان داشت: از طریق اداره تصفیه امور ورشکستی دادگستری استان تهران آگهی دعوت بستانکاران منتشر شده و در حال حاضر ۴۹ پرونده بستانکاری در اداره امور تصفیه و ورشکستی دادگستری استان برای این کار خانه تشکیل شده و مطالبات آنها در حال پیگیری است.

رئیس کل دادگستری استان تهران عنوان داشت: به محض اینکه حکم ورشکستی کارخانه به مرحله نهایی برسد و هم اکنون نیز پرونده ورشکستی آن در دادگاه تجدید نظر استان در حال رسیدگی است، مطالبات بستانکاران پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص افزایش ظرفیت تولید این واحد تولیدی گفت: این واحد تولیدی در حال توسعه است و بخش به بخش خطوط آن به چرخه تولید باز می‌گردد و پیش بینی این است که زمینه اشتغال بیشتری در این مجموعه فراهم شود.

کد خبر 5477511

منبع: مهر

کلیدواژه: علی القاصی مهر دادگستری استان تهران ورامین بوشهر راهپیمایی روز قدس ماه رمضان 1401 کرمانشاه ویروس کرونا شب قدر آمار کرونا روز قدس خراسان رضوی بارش باران قزوین روز جهانی قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم

لیونل مسی که پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 به هر آنچه در فوتبال می‌خواست رسید، حال دست به کارهای جدیدی می‌زند!

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد