Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@03:19:46 GMT

پرونده پادوانی بلای جان استقلال

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۰۵۹۰

پرونده پادوانی بلای جان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

اواسط اسفندماه سال گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد دادگاه کاس نتیجه نهایی پرونده شکایت لئوناردو پادوانی، مدافع اسبق استقلال از این باشگاه در روز ۱۹ فروردین سال ۱۴۰۱ را اعلام خواهد کرد، اما با رسیدن به این زمان باز هم از اعلام رای این مدافع برزیلی که بعد از مصدومیت در استقلال مجبور شد با دنیای فوتبال خداحافظی کند توسط دادگاه عالی ورزش خبری نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این‌ها درحالی است که پادوانی حدود ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد که البته این پول هم در زمان مدیریت فتحی برای واریز به حساب وی آماده بود، اما این مدافع به دلیل قصور پزشکی باشگاه استقلال، این باشگاه را به پرداخت غرامت حدود ۹ میلیون دلاری متهم کرد و کار را به دادگاه عالی ورزش کشاند.

این بازیکن برزیلی در دیدار چهار فصل قبل استقلال مقابل فولاد در اهواز، به خاطر برخورد شدید با آرمین سهرابیان مدافع وقت استقلال، به شدیدترین شکل ممکن از ناحیه سر مصدوم و از ناحیه کمر دچار ضایعه نخاعی شد. در این بین جلسه استماع صحبت‌های باشگاه استقلال و پادوانی اول بهمن‌ماه سال گذشته توسط دادگاه عالی ورزشی برگزار شد. پیش از این مدارک طرفین توسط CAS بررسی شده بود و در این جلسه طرفین به بیان مطالب خود پرداختند. در این جلسه نماینده CAS، تک داور CAS، سه وکیل پادوانی، یک دکتر متخصص از طرف پادوانی، خود پادوانی و مترجمش، سه وکیل از طرف باشگاه استقلال، یک دکتر متخصص از طرف استقلال (دکتر رازی) و حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال حضور داشتند، اما تا به امروز فعلا خبری از اعلام رای نیست.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد باتوجه به دفاعیات جدید صورت‌گرفته، احتمالا باز هم صدور رای پادوانی برای سومین بار به تعویق خواهد افتاد تا بررسی‌های لازم درباره دفاعیات جدید طرفین از سوی دادگاه عالی ورزش انجام شود.

پیش از این نیز به همین دلیل یعنی ارسال دفاعیات جدید توسط تیم حقوقی باشگاه استقلال، اعلام رای پرونده استراماچونی، سرمربی سابق ایتالیایی این باشگاه و فعلی الغرافه قطر به دفعات به تعویق افتاده و حالا نیز طبق شنیده‌ها قرار است این رای بعدا اعلام شود. طبق اخبار منتشر شده دادگاه CAS طی یک اعلامیه باز هم صدور رای شکایت مربی ایتالیایی از استقلال را به تعویق انداخته و به تاریخ ۲۰ ماه می (۳۰ اردیبهشت) موکول کرده است.

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پادوانی استقلال پرسپولیس باشگاه استقلال دادگاه عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!