Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از انجام ۴۰۰ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در یزد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد،‌ سید محمدمهدی مهاجریان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: قریب به 400 مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان یزد در فروردین ماه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجریان مقدم افزود: با توجه به همزمانی ماه فروردین با تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، بیشترین تمرکز گشت‌های مشترک معطوف به نظارت بر کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در این مناسبت‌ها بوده است.

وی اذعان کرد: در زمان برگزاری این طرح که با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و شبکه‌های بهداشت با تمرکز بر بازار تولید و توزیع انواع مواد غذایی انجام شد برای برخی از واحدهای صنفی بازرسی شده پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

محموله میلیاردی کالای قاچاق در بازرسی از انباری در زابل کشف شدضرورت افزایش بازرسی‌ها در بازار استان لرستان/ دستگاه‌های نظارتی از احتکار جلوگیری کنندسرپرست بازرسی امور استان‌های فدراسیون بوکس منصوب شد

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به اینکه عمده بازرسی‌ها، متمرکز بر کشتارگاه‌های دام و طیور و واحدهای تولید و توزیع کالاهای اساسی در استان بوده تصریح کرد:  در این راستا به 86 واحد صنفی و تولیدی نیز تذکر داده شده و برای 162 واحد نیز پرونده تخلف تشکیل شده است.

مهاجریان مقدم خاطرنشان کرد: پروند‌هایی که در گشت‌های بازرسی تشکیل می‌شود به دلیل حضور رئیس شعبه سیار در محل و محرز بودن تخلف سریع‌‌تر رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی گشت های مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat ۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد