Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:09:30 GMT

بازنشستگان ایرنا تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۱۳۰۲

بازنشستگان ایرنا تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، در این ضیافت معنوی که خانواده های بازنشستگان و همچنین از خانواده های شهدای گرانقدر این سازمان خبری و ایثارگران نیز حضور داشتند، یاران دیرین ایرنا با جمع شدن دور یکدیگر خاطرات سال‌ها تلاش برای اعتلای جایگاه رسانه ای قدیمی ترین سازمان حرفه ای و خبری کشور را مرور و برای موفقیت همکاران جدید خود آرزوی موفقیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین که با برگزاری برنامه های هنری و سرگرم کننده همراه بود مدیرعامل سازمان از جایگاه پیشکسوتان ایرنا در موفقیت این سازمان خبری درعرصه های خبر و اطلاع رسانی در صحنه های داخلی و خارجی طی دهه های گذشته قدردانی کرد.

علی نادری افزود: به سامان شدن هر سازمانی مرهون همراهانی است که یا همچون آفتاب در میانه میدان کوشش‌اند و یا همچون سایه برای خستگی ها خنکای آرامش اند.

وی افزود: در کنار تلاش‌های بی وقفه حرفه ای همکاران در صحنه های داخلی و خارجی ایرنا ، مجاهدت همسران ارجمند این همکاران که در فراز و نشیب های فراوان زندگی همچون کوه پشتوانه‌ای امن و کرانه‌ی نشاط و امیدواری هستند مقدس و ستایش برانگیز است. سایه گسترانی که به حضور غرورانگیز خود ضمانت توفیق این سازمان بوده اند.

پیشکسوتان ایرنا در ادامه این آیین با مدیرعامل و معاونین و مدیران این سازمان درباره موضوعات مختلف به گپ وگفت وگو پرداختند.

مدیرعامل ایرنا در پایان این مراسم ضمن اهدای لوح سپاس به همسران پیشکسوتان بازنشسته از سه دهه همدلی آنان با همسران خود که در ماموریت ها و وظایف محوله این سازمان دلسوزانه همراهی داشتند تشکر و قدردانی و برای آنان در دوره جدیدی از زندگی پربارشان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

در این آیین همچنین با اهدای لوح از خانواده معزز شهدای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی قدردانی شد.

بهمن و اسفند ماه سال گذشته حدود ۸۰ تن از همکاران پیشکسوت ایرنا به افتخار بازنشستگی نایل آمدند.

ایرنا هم اکنون در مراکز استان ها و برخی شهرستان ها و همچنین تعدادی از کشورها دارای نمایندگی خبری است.

برچسب‌ها ایرنا رسانه بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا رسانه بازنشستگان ایرنا رسانه بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری