Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برخی از افراد بیش از مصوبه هیات رئیسه و آیین نامه مربوط به پاداش‌ها مبالغی دریافت کردند که آن مبالغ غیرقانونی بوده.

خبرگزاری میزان - مهرداد سراجی درباره جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد حواشی این روزهای فدراسیون و پرداخت پاداشهای نجومی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*مصوبات توسط سایت فدراسیون و سخنگو اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلگرمی ما به رسانه‌هاست و اگر حضور آن‌ها نبود خیلی از کار‌ها را نمی‌توانستیم پیش ببریم. بسیاری از ظرفیت‌هایی که در فدراسیون ایجاد می‌شود به کمک رسانه‌ها است، اما اجازه بدهید مواضع رسمی فدراسیون از طریق سایت و سخنگو اعلام شود.

*مصوبه هیأت رییسه پای پاداش‌های فدراسیون فوتبال؟ آن چیزی که مسلم است، همه کارمندان فدراسیون، اعضای هیات رئیسه و کارکنان از حقوق و پاداش و حق جلسات برخوردارند. برخی از افراد بیش از مصوبه هیات رئیسه و آیین نامه مربوط به پاداش‌ها مبالغی دریافت کردند که آن مبالغ غیرقانونی بوده، البته افشای این موضوعات در رسانه‌ها کار غیراخلاقی بوده و نباید این اتفاق می‌افتاد. این رویه باید اصلاح شود.

*ما در جریان این بخش از پرداخت‌هایی که خارج از چارچوب بوده نبودیم. آن‌هایی که در چارچوب اساسنامه و آیین نامه بوده، مسلما مصوبه هیات رئیسه بوده است. همه اعضای هیات رئیسه، کارکنان، پرسنل و افراد مربوطه این حق جلسات، حقوق‌ها و پاداش‌ها را دریافت کردند و کار خلاف قانون نبود.

*بحث تعلیق چقدر حقیقت دارد؟ این‌ها مواضع فدراسیون است. سخنگو اعلام می‌کند.

*بانوان فوتسالیست پولی نگرفته‌اند و در فضای مجازی اعتراض خودشان را اعلام کردند در حالی که برخی از افراد فدراسیون پاداش‌های نجومی دریافت می‌کنند؟ باور کنید من از این موضوع بی اطلاع هستم.

*سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتسال یک ریال پاداش نگرفته‌اند؟ من از این موضوعات بی اطلاع هستم.

* تصمیمات جلسه امروز از مجاری رسمی اعلام شود.

*مسدود شدن حساب فدراسیون فوتبال با اعلام مدیرکل سازمان امور مالیاتی؟ من هم از این خبر ندارم.

*نامه فیفا در چه مورد است؟ باور کنید از آن هم خبر ندارم.

سراجی در خصوص اینکه مدام در فضای مجازی اعلام می‌کند پای فوتبال ایستاده است، اما از خیلی مسائل خبر ندارد، گفت: واقعا از بخش‌هایی اطلاع ندارم. بحث‌های مالیاتی، ارتباطی به فوتبال ندارد. مشکلاتی است که بدهی‌های مالیاتی معوق و تلنبار شده، باید حل شوند. اینکه می‌گویم پای فوتبال ایستاده‌ام را می‌خواهم از این بعد آن را اصلاح کنم و بگویم ما پای فوتبال ایستاده‌ایم. شما رسانه ها، اعضای مجمع، دلسوزان فوتبال، پیشکسوتان و همه پای فوتبال ایستاده‌ایم. من این را اصلاح می‌کنم و ازاین به بعد ما همه پای کار فوتبال ایستاده‌ایم.

سراجی در پاسخ به این سوال که مگر می‌شود عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از نامه فیفا مطلع نباشد، عنوان کرد: به هرحال تقسیم کاری انجام شده است.
وی در مورد اینکه آیا این نامه نشان داده شده است، گفت: بله، در جریان نامه هستم و پاسخ آن هم ارسال شده، اما درحوزه تخصصی من نبوده است.

وی در خصوص اینکه آیا عضوی از اعضای هیات رئیسه برای کمیته سه نفره معرفی شده، اظهار داشت: نه، چنین چیز‌هایی مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: فراخوان فدراسیون فوتبال برای شناسایی شریک تجاری

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال فوتبال ایران هیات رئیسه فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال فوتبال ایران هیات رئیسه فوتبال پای فوتبال ایستاده فدراسیون فوتبال هیات رئیسه رسانه ها پاداش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها

هدایت ممبینی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این قهرمانی را به تمام مردم و جامعه فوتسال کشور تبریک می‌گویم و انشاالله این روند خوب در جام جهانی که در شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت.

او در خصوص رقابت نزدیک تیم‌ها در این دوره از مسابقات گفت: فوتبال و فوتسال در منطقه مرکزی آسیا (کافا) پیشرفت خیلی خوبی در سال‌های اخیر داشته است و کشورهای این منطقه سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال و فوتسال داشته‌اند و در جام جهانی آینده ۴ تیم از منطقه کافا حضور دارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ ایران حضور دارند و مربیان فوتسال ایران در چندین کشور مشغول به فعالیت هستند و این نشان دهنده پیشرفت فوتسال در آسیا است.

ممبینی در خصوص روند جذب حامی مالی برای تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فضای فوتبال و فوتسال به گونه‌ای که ما باید حامیان بیشتری را به سرمایه‌گذاری در آن رغبت دهیم. به نظرم تا زمانی که مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود حامیان مالی از حضور در باشگاه‌ها استقبال نخواهند کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص وزیر ورزش و جوانان به دنبال رفع این مشکل هستند و امیدوارم با حل حق پخش در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از حامیان مالی در فوتبال و فوتسال کشور باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال گفت: ما در طول مسابقات پاداش‌هایی را به اعضای تیم پرداخت کرده‌ایم. فردا هم یک جلسه داریم تا میزان رقم پاداش برای اعضای تیم را مشخص کنیم. ما در بخش فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال در کافا قهرمان شدیم و در فوتبال ساحلی در جایگاه سوم جهان شدیم که باید به این عزیزان هم پاداش دهیم تا بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

او در خصوص آخرین وضعیت خرید دستگاه‌های کمک داور ویدیویی (VAR) از شرکت چینی گفت: تا زمانی که یکسری اطلاعات رخ ندهد ما نمی‌توانیم درباره VAR صحبت کنیم. یک شرکت چینی اخیراً به شرکت‌های مورد تایید فیفا اضافه شده است و به دلیل اینکه مراودات بیشتری با کشور چین داریم می‌توانیم تجهیزات بیشتری از این شرکت وارد ایران کنیم.

ممبینی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از لحاظ اداری هنوز چیزی به ثبت نرسیده اما مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها