Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@18:24:16 GMT

روز قدس نماد آزادیخواهی مردم جهان است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۳۰۲۲

روز قدس نماد آزادیخواهی مردم جهان است

به گزارش ایرنا، مهدی کشاورز روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز جهانی قدس روز استکبار ستیزی است و مردم با حضور در راهپیمایی‌ این روز، روح آزادی خواهی خود را به همه مردم جهان اعلام می کنند و نمایش می دهند.

وی گفت: هر ساله با نماد انسانیت در این راهپیمایی شرکت کرده ام و از همه اقشار مختلف مردم به ویژه کیشوندان دعوت می‌کنم با تمام توان در راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکنان و گردشگران جزیره کیش نهم اردیبهشت در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از میدان المپیک به سمت مصلای بزرگ این جزیره برای حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، راهپیمایی می کنند.

راهپیمایی روز قدس امسال در جزیره کیش همزمان با سراسر کشور، ساعت ۱۱ صبح با حضور اقشار مختلف مردم از میدان المپیک آغاز می شود؛ سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور، سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در مصلای بزرگ کیش است.

برچسب‌ها کیش مصلای بزرگ کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش قدس روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش مصلای بزرگ کیش جزیره کیش کیش مصلای بزرگ کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش قدس روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عابدین رستمی پیش از ظهر یکشنبه در آئین تشییع پیکر شهید «جلال اعتماد» با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گمنام، شهدای فلسطین و غزه، شهدای کرمان، شهدای فروردین در جنوب غرب کشور و شهدای شاخص استان کردستان و قروه اظهار کرد: خداوند نعمت دین، اسلام، ایستادگی در مقابل ظلم و ظالمین و نظام سلطه را به ما ارزانی داشته و مردمی مقاوم و همیشه در صحنه به این دیار ارزانی داشته و باید شاکر خداوند باشیم.

وی با بیان اینکه کردستان سرزمین مجاهدات خاموش و سرزمین شهدایی است که به گفته شهید بروجردی باید با وضو در این استان قدم برداشت، افزود: زمانیکه پیشمرگان مسلمان کرد در برابر گروهک‌ها و نظام سطله ایستادند باب شهادت در این استان آغاز شد.

وی تصریح کرد: امروز بعد از ۴۵ سال هنوز می‌بینیم که فرزندان این مرز و بوم و این خطه بویژه شهرستان قروه که در ۱۲ سال اخیر بیش از ۴۵ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

امام جمعه قروه بیان کرد: کردستان سرزمین ایستادگی است گرچه از ظلم دشمنان و ضدانقلاب زخم دیده اما کمر خم نکرده است و امروز مردم قروه و شهر دزج میزبان شهید گلگون کفن دیگری هستند و جوانی که از دارایی و جان خود گذشت تا گوشه‌ای از کارهای زمین مانده این مملکت را به دوش بکشد و خداوند امروز اجر او را با شهادت داد.

فرهنگ شهادت ریشه در آموزه‌های دینی دارد

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: بالاترین نعمت که خداوند در این دنیا به بشر می‌دهد نعمت شهادت است و بالاتر از شهادت هیچ نعمتی نیست و این فرهنگ شهادت ریشه در آموزه‌های اسلام دارد و محور شهادت و اصل شهادت و ایثارگری پرچم سیدالشهدا را در بحران‌ها عبور می‌دهد و به دست امام زمان (عج) می‌رساند.

وی اذعان کرد: شهادت مردم را زنده نگه می‌دارد و تاریخ ما سرشار از تجربه‌ها است که ایستادند و سربلند شدند و در مقابل دشمن سر خم نکردند و دشمنان را به زباله دان تاریخ راهی کردند.

وی تصریح کرد: امروز کردستان و مرزهای کردستان هم آوردگاه دو تفکر ایستادگی در برابر دشمنان و استقلال است و در مقابل دشمنان ایستاده است.

امام جمعه قروه اذعان کرد: گروهک‌های ضد انقلاب باید بداند که سراییل و آمریکا به عنوان کارفرمای آنها در حال جان دادن است و اسرائیل به برکت خون شهدا با دستان مردم ذبح خواهد شد.

حجت‌الاسلام رستمی اضافه کرد: امروز خداوند این شهید را به وطن ایران و مردم کردستان هدیه داد شهیدی که نداها را بر دل‌ها بلند کرد و بغض‌های فرورفته را بر زبان جاری کند و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را بر زبان‌ها جاری کرد.

وی افزود: خداوند مدال افتخار را بر سینه شما خانواده شهید «جلال اعتماد» زد و همه مردم ما قدردان شهدا بوده و هستند.

کد خبر 6097037

دیگر خبرها

  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد