Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر خانی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استانی به شهرستان شاهرود، در امامزاده ابراهیم (ع) مجن در جمع مردم اظهار داشت: استان سمنان و شهرستان شاهرود یکی از مناطق برتر کشور در واگذاری زمین است و فقط در ۲ نقطه این مشکل وجود دارد که یکی از آن ها شهر مجن است و باید برای حل آن تدبیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، رسیدگی به جاده شاهرود به سمت مجن را از مسوولان استانی خواستار شد و افزود: ارتقاء این جاده نیاز مردم و یکی از اولویت های شهرستان است و باید با تأمین اعتبار از منابع استانی یا ملی این مشکل را برطرف کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها تأکید و ابراز کرد: روزی جمعیت بخش روستایی ۷۵ درصد و سهم شهرها ۲۵ درصد بود و اکنون با برعکس شدن این جمعیت، چنین شرایطی برای کشور سم است.

خانی یادآور شد: هرچقدر جمعیت در روستاها و شهرهای کوچک بیشتر باشد به نفع کشور و نظام است و باید از مهاجرت به شهرهای بزرگ مانند تهران هم جلوگیری کرد.

وی در پاسخ به درخواست مردم مجن درخصوص تأمین آب کشاورزی این شهر نیز گفت: با توجه به اینکه شهر مجن مشکل تأمین آب آشامیدنی ندارد، بهتر است چاه آب شهرداری در بخش کشاورزی که نیاز مردم است استفاده شود.

مشکلات مجن از بیان امام جمعه این شهر

همچنین امام جمعه مجن دقایقی به بیان اولویت ها و مهمترین خواسته های مردم مجن از مسوولان پرداخت و اظهار داشت: جاده دسترسی به مجن بسیار کم عرض است و هرچند شهرداری در حال آماده سازی پل های مسیر برای اجرای آسفالت است، اما این کار با اعتبارات اندک شهرداری قابل انجام نیست.

حجت الاسلام حسن بهرامی بر ضرورت توجه به امنیت مردم مجن نیز تأکید کرد و گفت: مردم مجن از نیروی انتظامی گله داشتند و با وجود تغییرات مدیریتی در کلانتری این شهر هنوز بهانه های قبل پابرجاست.

وی با بیان اینکه کلانتری مجن نیازمند خودرو است، تصریح کرد: منطقه مجن به دلیل شرایط جغرافیایی و سردسیر بودن برای تأمین امنیت علاوه بر یک دستگاه سمند به یک خودروی مناسب تر نیاز دارد.

امام جمعه مجن ادامه داد: پایه های دوربین های نظارتی نیز به همت شهرداری و شورای شهر نصب شده است اما برای خرید دوربین اعتبارات کافی وجود ندارد.

بهرامی اضافه کرد: سهم مردم مجن از صنعت صفر است و مردم این منطقه برای ایجاد اشتغال به یک ناحیه یا شهرک صنعتی نیاز دارند.

وی تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن را هم یکی از مشکلات شهر مجن عنوان کرد و افزود: تغییر کاربری چاه آب شهرداری به کشاورزی یا صنعت نیز در صورت انجام خدمتی بزرگ به مردم این شهر است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان به همراه جمعی از مدیران کل استان به منظور بازدید و بررسی مشکلات و موارد برخی شهرها و روستاهای بخش بسطام در شهرستان شاهرود حضور یافت.

دیدار چهره به چهره با مردم مجن یکی از برنامه های امروز مسوولان استان به همراه نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شاهرود مجن امنیت مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شاهرود مجن مجلس شورای اسلامی شاهرود مجن امنیت مسکن مردم مجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!

شاگردان تاتا مارتینو به صدر جدول بازگشتند

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی میهمان نیو انگلند بود و با نتیجه قاطع ۴-۱ به پیروزی رسید.

مسی، مرد اول زمین

این نتیجه در حالی رقم خورد که نیو انگلند در همان دقیقه اول به گل رسید اما شاگردان تاتا مارتینو در ادامه و به لطف درخشش استثنایی لیونل مسی، چهار گل به ثمر رساندند و سه امتیاز این جدال را دشت کردند. مسی با ثبت دو گل و یک پاس گل ستاره زمین بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد، همچنین گل دیگر اینتر میامی نیز روی ریباند شوت ستاره آرژانتینی به ثمر رسید. لوییس سوارز در ادامه روند عالی خود در فصل جدید، باز هم گلزنی کرد و گل چهارم میامی را به ثمر رساند. ضمن اینکه گل دوم مسی روی پاس گل سرخیو بوسکتس وارد دروازه نیو انگلند شد.

شاگردان تاتا مارتینو با این برتری، ۲۱ امتیازی شده و بار دیگر به صدر جدول کنفرانس شرق بازگشتند.

نمرات بازیکنان اینتر میامی مسی بهترین بازیکن زمین لقب گرفت جدول کنفرانس شرق صدرنشینی اینتر میامی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟