Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@23:13:46 GMT

شکایت رسمی باشگاه آلومینیوم اراک از ساکت الهامی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۴۱۳۸

اراکی ها از سرمربی نساجی شکایت خواهند کرد.

باشگاه آلومینیوم اراک از ساکت الهامی، سرمربی نساجی به دلیل رفتارش در طول دیدار فینال جام حذفی از وی شکایت خواهد کرد.

به گزارش طرفداری؛ در بیانیه آلومینیوم آمده است:

در پی رفتارهای زننده سرمربی تیم فوتبال نساجی در حین دیدار فینال جام حذفی از وی به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت رسمی روز شنبه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم نساجی پیش از شروع بازی در اقدامی زننده با لگد به شکم محمد نوازی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم زده و در ادامه از ادبیاتی استفاده که خود وی در برنامه فوتبال برتر و پس از پایان بازی به آن اشاره کرد.

باید پرسید سرمربی نساجی به چه دلیل از رختکن تیمش خارج شده و مقابل رختکن آلومینیوم حضور پیدا کرده و در ادامه با لگد به شکم مربی آلومینیوم زده است؟ 

وی در پایان بازی با کنایه در مورد دستیاران سرمربی آلومینیوم سخن گفته و سپس در یک رفتار زشت و زننده مقابل چند دوربین از کلماتی در مورد محمد نوازی استفاده کرده که قطعا نیازمند ورود کمیته های رسیدگی به تخلفات در فدراسیون خواهد بود.

وی همچنین در برنامه فوتبال برتر اتهاماتی را به نحوه انتخاب سرمربی تیم توسط مسئولان رده بالای باشگاه آلومینیوم وارد کرده که قطعا باید در محاکم قضایی آنها را به اثبات برساند.

باشگاه آلومینیوم ضمن ضمیمه کردن فیلم اتفاقات مقابل رختکن، اظهارات این مربی علیه محمد نوازی که شروع کننده مصاحبه و تحریک عوامل دو باشگاه بوده و صحبت های وی در برنامه فوتبال برتر خواستار رسیدگی کمیته انضباطی و اخلاق به تخلفات این مربی است.

امید می رود حضور فرزند ریاست کمیته اخلاق در تیم فوتبال نساجی مازندران موجب عدم رسیدگی به موقع به این تخلفات نشود که در غیر این صورت باشگاه آلومینیوم اراک اقدامات قضایی را در خارج از فدراسیون پیگیری خواهد کرد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت استوری علیرضا حقیقی با جام! جدایی عجیب بازیکن اسپانیایی از فولاد فقط با ۶۸ دقیقه بازی! شروع مذاکرات سران لیورپول برای تمدید قرارداد یورگن کلوپ جلسه مدیر فوتبالی بارسلونا با مدیر برنامه های لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه آلومینیوم مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم