Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، در متن پیام حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی و اسماعیل زارعی کوشا آمده است: روز جهانی قدس که برگرفته از جهان بینی الهی و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود، از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیام استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان اضافه شده است: ملت ایران عزیز اسلامی در راستای عمل به فرامین و رهنمودهای امامین انقلاب هر ساله حضوری با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته و امسال نیز آماده خلق حماسه ای دیگر در راستای دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین و مقابله با توطئه های استکبار جهانی به ویژه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستند.

در پایان این پیام تاکید شده است: بدون شک مردم همیشه در صحنه کردستان نیز در روز جهانی قدس با حضور پرشور و حماسی خود در صحنه ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام شهیدان و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار دیگر ضمن نمایش وحدت و همدلی، راهپیمایی باشکوهی را به نمایش خواهند گذاشت.

جمعه آخر ماه رمضان به دستور امام خمینی(ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده است و هر ساله در ایران و تعداد زیادی از کشورها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی می‌شود.

برچسب‌ها کردستان سنندج روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج روز جهانی قدس کردستان سنندج روز جهانی قدس روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد