Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:19:10 GMT

دفاع از آرمان های ملت های مظلوم جزو اصول جمهوری اسلامی است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۴۹۳۱

دفاع از آرمان های ملت های مظلوم جزو اصول جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان به مناسبت روزجهانی قدس متن پیامی صادر کرد.

در متن پیام استاندار گلستان آمده است:

آزادی نعمتی ارزشمند است که خداوند به تمامی بندگان خویش عرضه کرده و سلب آزادی و هتک حرمت انسان‌ها در مبانی دینی و ارزش‌های اجتماعی مذموم و ناپسند است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اقدامی ارزشمند از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاع از آرمان ملت‌های مظلوم و پشتیبانی و حمایت از آنها همواره جزء اصول خدشه ناپذیر جمهوری اسلامی ایران بوده و است و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی همواره تاکید بالایی بر آن داشته‌اند.

خوشبختانه انقلاب اسلامی که دستاورد خون هزاران شهید بوده و است توانسته در سراسر جهان پایگاه‌های قدرتمندی را ایجاد کند و امروز آزادی خواهان دنیا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پایگاه واقعی دفاع از حقوق بشر و انسان‌ها می‌شناسند.

بی تردید در گام دوم انقلاب اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از تمامیت‌های ارضی و آزادی‌های انسانی در دستور کار قرار خواهد دارد.

اینجانب در آستانه روز جهانی قدس از تمامی مردم شریف و قدرشناس استان گلستان دعوت می‌نمایم تا روز جمعه در راهپیمایی عظیم این روز حضور یابند و با توجه به کثرت واکسیناسیون و ایجاد ایمنی نسبی در سطح جامعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، فریادهای خود را بر سر رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی و ایادی منحوس آنها بزنند تا به امید خداوند شاهد آزادی هر چه سریع‌تر مردم مظلوم فلسطین و تمامی ملت‌های رنج کشیده و در بند دنیا باشیم و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تحویل دهیم.

کد خبر 5477953

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گرگان علی محمد زنگانه استانداری گلستان روز قدس راهپیمایی روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس آمار کرونا خراسان رضوی گرگان قزوین شب قدر بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است